Przetargi.pl
Dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016 r. oraz jego wdrożenie w WORD we Wrocławiu

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-512 Wrocław, ul. Łagiewnicka 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 774 67 70 , fax. 71 774 67 99
  • Data zamieszczenia: 2015-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu
    ul. Łagiewnicka 12 12
    50-512 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 774 67 70, fax. 71 774 67 99
    REGON: 93119136700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016 r. oraz jego wdrożenie w WORD we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot postępowania stanowi dostawę systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 155) wraz z przepisami wykonawczymi, wg stanu na dzień 4 stycznia 2016 r. oraz jego wdrożenie rozumiane w szczególności jako skonfigurowanie infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, przeprowadzenie testów systemu oraz dokonanie migracji danych z obecnie eksploatowanego systemu Zamawiającego w sposób zapewniający ciągłość procesów egzaminowania, a nadto utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmiany stanu prawnego, dotyczących Zamawiającego, a ponadto do udzielania bieżącego wsparcia technicznego. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kart wykorzystujących certyfikat X.509 lub kart z bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. 2013 r. poz. 262), umożliwiających identyfikację użytkownika w systemie oraz potwierdzenie operacji określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzoru dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2012 r. poz. 995 z póź. zm.) wraz z czytnikami kart dla użytkowników sytemu. W zakres dostawy wchodzi również odnawianie certyfikatów w czasie trwania umowy, bez ograniczeń ilościowych w przypadku kart wykorzystujących certyfikat X.509. 2.Podstawową wymaganą przez Zamawiającego cechą systemu jest jego zintegrowanie z systemem Centralnej Ewidencji Kierowców (dalej: CEK) oraz Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (dalej: CEPiK), a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profilu Kandydata na Kierowcę (dalej: PKK) i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016 r. 3.W celu przeprowadzenia egzaminu teoretycznego system teleinformatyczny musi korzystać z bazy pytań, o których mowa w art. 51ust. 2a ustawy o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 155), umożliwiającej przeprowadzenie egzaminu państwowego zgodnie z zasadami określonymi w art. 51 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy o kierujących pojazdami oraz rozdziałem 4 Rozporządzenia w sprawie egzaminowania kandydatów na kierowców i kierowców, wraz z aplikacją o której mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie Komisji do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych z dnia 21 listopada 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1629). 4.System w pełni funkcjonalny umożliwia realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na przeprowadzaniu egzaminów na prawo jazdy, teoretycznych i praktycznych oraz szkoleniowych, co wymaga posiadania przez Zamawiającego możliwości zintegrowania z systemem CEK oraz CEPiK, a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany PKK i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016 r. a także zapewnia przynajmniej: a)zarządzanie infrastrukturą i zasobami Zamawiającego, a nadto użytkownikami systemu i ich uprawnieniami; b)zarządzanie harmonogramem egzaminów, elektroniczną obsługę planu egzaminów, sporządzanie statystyk; c)obsługę zapisów kandydatów na egzamin w tym również przez serwis internetowy i ich ewidencjonowanie, w sposób uwzględniający rozliczenia finansowe; d)obsługę rezerwacji egzaminów znajdujących się w harmonogramie egzaminów i dokonywania płatności elektronicznych dokonywanych przez kandydatów poprzez serwis internetowy obsługiwany przez Wykonawcę. e)możliwość przeprowadzenia egzaminów praktycznych poza siedzibą Zamawiającego, f)możliwość przeprowadzenia części teoretycznej egzaminów poza siedzibą Zamawiającego przy użyciu przenośnego sprzętu (stacji egzaminacyjnej). 5.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie mieć miejsce w każdym miejscu, w którym będzie w okresie umowy wykonywana przez Zamawiającego jego działalność statutowa. 6.Informacje niezbędne do przeprowadzania integracji podmiotów zewnętrznych korzystających z interfejsu do obsługi Profilu Kandydata na Kierowcę w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców z systemem CEPiK będą stanowiły załącznik nr 6 do SIWZ, pn.: Specyfikacja techniczna interfejsu do obsługi Profilu Kandydata na Kierowcę. Informacja dotyczy technicznych aspektów połączenia systemów zewnętrznych z SI CEPiK oraz szczegółowy opis metod udostępniania przez usługę. Dokumentacja w formie elektronicznej będzie w całości do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.bip.word.wroc.pl w zakładce zamówienia publiczne. Zamawiający umożliwi Wykonawcy występowanie w swoim imieniu do operatora CEPIK/CEK o udostępnianie wszelkich informacji wymaganych do pracy aplikacji zgodnie z ustawą. 7.Obecnie Zamawiający używa systemu SI WORD, opracowanego przez PWPW S.A. 8.Opis funkcjonalności systemu teleinformatycznego dla WORD we Wrocławiu - załącznik nr 7. 9.Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia: a)zapewnienie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę. Szkolenia prowadzone będą w salach wykładowych Zamawiającego, udostępnianych Wykonawcy bezpłatnie. Infrastrukturę sprzętowo-programową na czas trwania szkoleń dostarcza nieodpłatnie Wykonawca. b)udzielenie licencji na oprogramowanie stanowiące element systemu teleinformatycznego; c)gwarancja jakości; d)bieżące wsparcie techniczne Wykonawcy przez cały okres trwania umowy, przynajmniej w gadzinach pracy Zamawiającego, zapewniające niezwłoczne reagowanie na zgłoszenia Zamawiającego dotyczące systemu teleinformatycznego WORD; e)uwzględnienie posiadanej bazy technicznej Zamawiającego - załącznik nr 8. f)System musi umożliwiać wielu użytkownikom równoległy dostęp do tych samych danych lub obszarów funkcjonalnych bez utraty integralności danych. g)Wykonawca zobowiązany jest dokonać niezbędnej optymalizacji sytemu w przypadku wykrycia i wykazania przez Zamawiającego funkcji realizowanej z niewystarczającą wydajnością. h)Wykonawca systemu zobowiązany jest prowadzić ewidencję dokonywanych przez WORD zgłoszeń na HelpDesk w formie elektronicznej, zawierającą co najmniej: datę i godzinę zarejestrowania zgłoszenia, datę i godzinę zamknięcia zgłoszenia oznaczającą wykonanie naprawy (realizację wniosku), numer zgłoszenia, priorytet zgłoszenia, oznaczenie osoby zgłaszającej, oznaczenie statusu zgłoszenia, tytuł sprawy, opis sprawy, informacje dla zgłaszającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda złożenia wadium w kwocie 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset).2.Wadium może być wniesione w:a)pieniądzu;b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych;e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 15 1090 2486 0000 0001 1876 2014 prowadzony przez BZ WBK S.A. XII Oddział we Wrocławiu. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany powyżej rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. 5.Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium wnoszone w formach innych niż pieniądze, muszą zawierać co najmniej następujące informacje: a)wskazanie nazwy postępowania: Dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016 r. oraz jego wdrożenie w WORD we Wrocławiu, b)wskazanie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); c)wskazanie beneficjenta gwarancji/poręczenia: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu z siedzibą: 50-512 Wrocław, ul. Łagiewnicka 12; d)wskazanie podmiotu, dla którego wystawiany jest dokument gwarancji lub poręczenia - dane Wykonawcy; e)określenie kwoty gwarancji lub poręczenia; f)gwarancja lub poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego; g)wskazanie terminu ważności gwarancji lub poręczenia - nie krótszego niż 30 dni, od dnia w którym upłynął termin składania ofert; h)wskazanie, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania. 5.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w Dziale Ekonomiczno - Finansowym w siedzibie zamawiającego i musi obejmować cały okres związania ofertą. 6.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej (poręczeń lub gwarancji) należy złożyć wraz z ofertą kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (dokumentu nie należy spinać trwale z ofertą). 7.Niezależnie od formy wniesienia wadium musi ono spełniać warunki wadium wniesionego w pieniądzu i Wykonawca nie może ograniczać w żaden sposób (np. dodatkowymi dokumentami, wymaganiami) prawa zamawiającego do dysponowania wadium, jeżeli zajdą okoliczności wymienione w ustawie p.z.p. 8.Po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu zamawiający zwraca wadium po zawarciu umowy oraz wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p., co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.wroc.pl (w zakładce: zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach