Przetargi.pl
dostawa systemu próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierzawą czytnika do OB

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-701 Lublin, Nałęczowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5330034 w. 150 , fax. 815 258 762
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie
    Nałęczowska 27
    20-701 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 5330034 w. 150, fax. 815 258 762
    REGON: 43119012000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa systemu próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierzawą czytnika do OB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych . Dostawa zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB na okres 24 miesięcy , kod CPV 33696500-0, kod CPV 50000000-5 Opis przedmiot zamówienia : 1.Probówka (1) z antykoagulantem K2 EDTA plastyk, poj.2-3ml - 60 000sztuk 2.Probówka (1) z antykoagulantem K2EDTA lub K3EDTA , plastyk , poj.1-1,5ml - 1000 sztuk 3.Probówka (2)do OB. do systemu automatycznego poj.1,5 ml , dająca możliwość pracy na jednej probówce w aparacie i statywie manualnym jako beck- up plastyk - 15000 sztuk 4.Probówka na skrzep z czynnikiem wykrzepiającym , plastyk, poj. 6 ml - 35 000 sztuk 5.Probówka na skrzep z czynnikiem wykrzepiającym , plastyk .poj.4ml - 35 000 sztuk 6. Probówka (3) do badań koagulologicznych 3,2% cytrynian sodowy, plastyk, poj. 2-3ml - 8000 sztuk 7.Probówka(1) do badań glukozy , NAF / inhibitor glikolizy , plastyk , poj. 2 ml - -20 000 sztuk 8.Probówka (1) do badań glukozy z K3EDTA i fluorek sodu (NaF),poj.2ml – 100 sztuk 9.Igły systemowe standardowe do systemu zamkniętego nr 8 o dł. ostrz 1,5” (38mm) - 35 000 sztuk 10Igły systemowe standardowe do systemu zamkniętego nr 9 o dł. ostrza 1,5”(38mm) - 35 000 sztuk 11. Igły systemowe zapewniające wizualizację prawidłowego wkłucia jeszcze przed podłączeniem probówki :nr 8 i nr 7 , o dł. ostrza 1,5”(38mm), ( po 50%) - 12 000 sztuk 12.Uchwyt systemowy standardowy, jednorazowy do połączenia za pomocą gwintu z igłą systemową (jeśli system tego wymaga ) - 80 000 sztuk 13. Uchwyt systemowy jednorazowy ,sterylny, umożliwiający decentryczne połączenie żeńskiej końcówki typu Luer( bez konieczności używania dodatkowych elementów ) - 800 sztuk 14. Uchwyt zwiększający bezpieczeństwo personelu z wbudowaną osłonką do zabezpieczenia ostrza igły po pobraniu wszystkich igieł systemowych(prócz igieł motylkowych bezpiecznych - 2000 15 .Końcówki systemowe do nakraplania krwi bez otwierania probówki - 1500 sztuk 16.Statyw do odczytu OB. metodą zamkniętą w probówkach do weryfikacji automatycznego odczytu OB., tzw .beck -up – 2 sztuki 17.Dzierżawa automatycznego czytnika (4) do OB ( na 24miesiące ) - 1 sztuka 18.Igła systemowa motylkowa nr 8 ,dł. ostrza ¾”,wężyk 10 cm, sterylna , wraz z adapterem Luer , komplet gotowy do użycia po rozpakowaniu - 1500 19.Staza wielorazowa ,autoklaw owalna - 60 ZAŁĄCZNIK NR 1 – zawiera formularz ofertowo- cenowy wraz z kryteriami zamkniętego systemu do pobierania krwi i czytnika do OB Dostawy – WOMPCPL w Lublinie ul. Nałęczowska 27
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie nie wynika z innych dokumentów - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. 5. Świadectwo CE dla analizatora i odczynników B) Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia w Załączniku nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. C) Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego: 7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (zgodnie z rozporządzeniem MR w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia): 7.1. W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w rozdz. Va SIWZ, Wykonawca złoży: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, 7.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 6.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 6.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów ( art. 26 ust. 2f ustawy Pzp). 8. Wraz z pierwszą dostawą Wykonawca dostarczy ulotki odczynników oraz karty charakterystyk materiałów niebezpiecznych ( forma pisemna i elektroniczna ) D) Informacje dotyczące procedury oraz formy dokumentów : 9. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. PROCEDURY ODWRÓCONEJ, tj. procedury określonej w art. 24aa ustawy Pzp, zgodnie z którą najpierw dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy Pzp oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ. Następnie, wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza dokona oceny podmiotowej Wykonawcy, tj. zbada oświadczenie wstępne, a następnie zażąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp; 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o którym mowa w VI lit. A pkt 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 11. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu wskazanym w pkt 16, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 13. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 10, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 15. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 16. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 17. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 18. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach