Przetargi.pl
Dostawa nawozów dla IUNG – PIB w Puławach, Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Kępa

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy Rolniczy Zakład Doświadczalny "Kępa" ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Kazimierska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 8877019 , fax. 0-81 8877019
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy Rolniczy Zakład Doświadczalny "Kępa"
    ul. Kazimierska
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 0-81 8877019, fax. 0-81 8877019
    REGON: 79295000230000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nawozów dla IUNG – PIB w Puławach, Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Kępa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nawozów dla IUNG-PIB w Puławach Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Kępa. Zamówienie składa się z 3 części : 1) Dostawa nawozu fosforowego – w ilości 24 ton. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ 2) Dostawa nawozu potasowego – w ilości 12 ton. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ 3) Dostawa nawozu wieloskładnikowego – w ilości 120 ton. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ 2. Wszystkie zaoferowane nawozy muszą odpowiadać wymogom ustawy z dnia 10 lipca 2007 o nawozach i nawożeniu (Dz.U.2018 poz. 1259 z póź. zm.) oraz przepisom wykonawczych wydanych na jej podstawie, (tj. posiadać odpowiednie certyfikaty niezbędne do dystrybucji i funkcyjnego zastosowania poszczególnych nawozów). 3. Nawozy powinny pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia, liczony od dnia dostawy potwierdzonej obustronnie podpisanym protokołem zdawczo-odbiorczym. 4. Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać przewidziane prawem dopuszczenia, zezwolenia lub atesty oraz zawierać: a) właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; b) opakowanie gwarantujące właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami w czasie transportu i odpowiednio do wymagań przewoźnika. W przypadku zaniedbania wszelkimi kosztami z tego wynikającymi zostanie obciążony Wykonawca. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres dostaw i wymagań określono w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy). 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej w przedmiotowym postępowaniu. 10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w przedmiotowym postępowaniu. 11. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy o zamówienie publiczne w walutach obcych. 12. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 13. Zamawiający nie udziela zaliczek w przedmiotowym postępowaniu. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 15. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 16. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24440000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany: formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany: formularz asortymentowo-cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w pkt. VI.V 1)- 2) stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach