Przetargi.pl
„Dostawa systemu pomiarowego on-line do monitorowania jakości ścieków na dopływie do Grupowej Oczyszczalni Ścieków w Łodzi (GOŚ-ŁAM) (kanalizacja ogólnospławna) dla potrzeb Instytutu Inżynierii Środowiska i Instalacji Budowlanych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej”

Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, Al. Politechniki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 631 29 30, 631 35 00, , fax. 426 313 502
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
    Al. Politechniki 6
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 631 29 30, 631 35 00, , fax. 426 313 502
    REGON: 15830000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa systemu pomiarowego on-line do monitorowania jakości ścieków na dopływie do Grupowej Oczyszczalni Ścieków w Łodzi (GOŚ-ŁAM) (kanalizacja ogólnospławna) dla potrzeb Instytutu Inżynierii Środowiska i Instalacji Budowlanych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i kalibracja systemu pomiarowego on-line do monitorowania jakości ścieków na dopływie do Grupowej Oczyszczalni Ścieków w Łodzi (GOŚ-ŁAM) (kanalizacja ogólnospławna) – 1 stanowisko pomiarowe dla potrzeb Instytutu Inżynierii Środowiska i Instalacji Budowlanych 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)dostawę sond wraz z kompletnym układem odczytu, gromadzenia i transmisji danych oraz niezbędnym oprogramowaniem do obsługi zamontowanych urządzeń. 2)dostawę, tj. załadunek, transport i rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu oraz ubezpieczenie 3)montaż, uruchomienie i kalibrację sond w miejscu pomiaru dokonane przez Wykonawcę. 4)szkolenie dla 5 wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi poszczególnych urządzeń, kalibracji sond, wymiany elementów zużywalnych i innych czynności niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji układu pomiarowego, 5)świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji 3.Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia określony w „Specyfikacji technicznej”. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia to 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji ustalony przez Zamawiającego to 48 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty poprawnie przygotowanego i podpisanego przez Zamawiającego protokołu odbioru (Kryterium oceny ofert opisane w rozdziale XVIII SIWZ). 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)wymagania dotyczące aparatury - „Specyfikacja techniczna” stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ; 2)szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy - projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Dostarczony system pomiarowy powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do jego uruchomienia i pracy, do celu, dla którego został zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 6.System powinien być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Nie może być przedmiotem ekspozycji, prototypem. Nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 7.Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, oraz posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub aprobatę techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38500000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ pod rygorem nieważności w formie pisemnej; - Specyfikacja techniczna – załącznik nr 2 do SIWZ pod rygorem nieważności w formie pisemnej; - „Oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu” - załącznik nr 3 do SIWZ w oryginale; - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem - jeśli dotyczy - Pełnomocnictwo dla Lidera Konsorcjum do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Zobowiązanie innego podmiotu – jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach