Przetargi.pl
Dostawa czytnika.

Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 725 937, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
    al. Kościuszki 4
    90-419 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 422 725 937, , fax. -
    REGON: 47307330800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa czytnika.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa czytnika mikropłytek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38500000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Wypełniony i podpisany FormularzOferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.4. SIWZ wg załącznikanr 3 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dlawspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału (lub notarialnie poświadczonej kopii); Opcjonalnie: Pełnomocnictwo - jeśli występuje pełnomocnik.Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lubpełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawymusi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 2. Dokumenty składane po otwarciuofert bez wezwania Zamawiającego: 2.1. Czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dniod dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp):Informacja o przynależności/lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej(zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) wg załącznika nr 5 do SIWZ. 3. Dokumenty składane nawezwanie Zamawiającego: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę któregooferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie później niż 5 dni,aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o którychmowa w art. 25 ust. 1: 3.1. Wypełniony i podpisany - Przedmiot zamówienia - Załącznik nr 2 doSIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach