Przetargi.pl
Dostawa systemu nagłośnieniowego

Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Białymstoku "Radio Białystok" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 15-328 Białystok, ul. Świerkowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 456 200 , fax. 857 443 423
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Białymstoku "Radio Białystok" Spółka Akcyjna
    ul. Świerkowa 1
    15-328 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857 456 200, fax. 857 443 423
    REGON: 50252837000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radio.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu nagłośnieniowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i konfiguracją systemu nagłośnienia frontowego w Studiu Muzycznym Rembrandt Polskiego Radia Białystok. System będzie składać się z elementów: a) pasywnego systemu: liniowego – składającego się z kolumn szerokopasmowych zamocowanych na stałe do ścian po lewej i prawej stronie sceny oraz pasywnego systemu niskotonowego – składającego się z kolumn niskotonowych stojących na podłodze po lewej i prawej stronie sceny – wymagane jest wykonanie podestów poziomujących; b) aktywnego systemu nagłośnienia sceny – składającego się z sześciu kolumn o mniejszej mocy i dwóch kolumn o większej mocy. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń pochodzących spoza fabrycznej i oficjalnej produkcji. Zaoferowane sprzęty wraz ze wszystkimi elementami powinny być fabrycznie nowe, z rokiem produkcji nie starszym niż 2020. Z uwagi na spójność brzmienia oraz możliwość przyszłej rekonfiguracji systemu Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia: a) nagłośnienia frontowego (pasywne systemy: liniowy, niskotonowy) pochodziły od tego samego producenta i były zasilane za pomocą dedykowanych wzmacniaczy jednego producenta, w celu maksymalnego wykorzystania ich możliwości, gwarantując zapas mocy na odpowiednim do warunków sali poziomie oraz zapewniły kontrolę systemu z jednej aplikacji komputerowej, b) aktywnego systemu nagłośnienia sceny pochodziły od tego samego producenta, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (w tym celu należy skontaktować się Zamawiającym pod nr telefonu 85 745 62 18). Wykonawca przeprowadza wizję lokalną na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt. Przedmiot zamówienia obejmuje oprócz dostawy wszystkich elementów systemu nagłośnienia wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem i okablowaniem, jego montaż, strojenie i uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w wymiarze 4 godzin. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na system nagłośnienia na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił czas reakcji serwisu w okresie trwania ww. gwarancji jednak nie dłuższy niż 48 godzin od momentu zgłoszenia usterki, natomiast naprawa winna być dokonana w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych, chyba że naprawa ta wymaga okresu dłuższego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. Wykonawca w okresie trwania gwarancji będzie zobowiązany do dokonania bezpłatnego przeglądu technicznego systemu nagłośnienia w siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż co 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał autoryzowany serwis oferowanego sprzętu na terenie Polski lub posiadał podpisaną umowę z podwykonawcą spełniającym te wymagania. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Cały dostarczony w ramach niniejszego zamówienia sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad, oryginalnie zapakowany i odpowiadający właściwym normom jakościowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32342400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy 54 1130 1059 0017 3190 5020 0007); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. Dokument wadialny musi identyfikować wykonawcę oraz zawierać informacje, iż stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu. 4. Wadium powinno być ważne co najmniej przez okres związania ofertą. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach