Przetargi.pl
Dostawa sygnału internetowego w Gminie Siechnice zgodnie ze wskazanymi lokalizacjami wraz z zapewnieniem serwisu

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2015-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sygnału internetowego w Gminie Siechnice zgodnie ze wskazanymi lokalizacjami wraz z zapewnieniem serwisu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Informacje ogólne:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sygnału internetowego wraz z serwisem.2.Użytkownikami końcowymi są osoby zagrożone wykluczeniem cyfrowym będące mieszkańcami gminy Siechnice, zgodnie z wykazem teleadresowy będący wskazaniem lokalizacji montażu infrastruktury oraz dostawy sygnału internetowego. Użytkownicy końcowi dysponują komputerami z systemem operacyjnym Windows 7, 64 bity;3.Zamawiający informuje iż potencjalne nowe lokalizacje będą dotyczyły wyłącznie obszaru Gminy Siechnice. Po stronie Wykonawcy będzie obowiązek zapewnienie technicznych możliwości dostępu do sygnału internetowego na obszarze gminy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości odmowy świadczenia usługi.4.Koszt zmiany lokalizacji ponosi Zamawiający. 5.Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz w trakcie realizacji umowy będzie zobowiązany do przestrzegania zapisów ustawy o ochronie danych osobowych. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy, których nie można było przewidzieć lub przyczyny nie leżą po stronie Zamawiającego, a w szczególności odnoszące się do zmiany lokalizacji dostarczenia sygnału internetowego w związku z rezygnacją lub brakiem możliwości uczestnictwa w projekcie ze strony poszczególnych Beneficjantów Ostatecznych projektu. Dopuszcza się również zmiany w sprzęcie aktywnym wynikające z nie dostępności oferowanego produktu z zastrzeżeniem, że oferowane parametry muszą spełniać wymagania minimalne oferowanego w postępowaniu przetargowym lub muszą być lepsze. 6.Wykonawca musi podać osobno koszty wykonania zamówienia - opłata za montaż i opłata za dostawę sygnału, zgodnie z formularzem ofertowym.7.Przedmiot zamówienia obejmuje montaż, konfigurację i dostawę sygnału internetowego o parametrach określonych w dalszej części. Zamawiający nie stawia warunków związanych z formą dostarczanego sygnału (droga radiowa, łącze kablowe) z zastrzeżeniem konieczności utrzymania wyznaczonej przepustowości łącza.8.Zamawiający dopuszcza podłączenie sygnału internetowego do komputera łączem typu USB.9.Zamawiający oraz użytkownicy końcowi nie będą podpisywali żadnych dodatkowych umów gwarantujących poprawne wykonanie przedmiotu zamówienia do czasu trwania projektu, tj. dostarczenie sygnału - do 10 dni od dnia podpisania umowy, dostawa sygnału - przez 12 miesięcy od dnia dostarczenia sygnału. Wykonawca odpowiedzialny będzie za usuwanie usterek niezawinionych przez użytkownika komputera i związanych tylko i wyłącznie z dostępem do sygnału internetowego.10.Podstawową umową regulującą realizację całego przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy załączony do oferty przez Zamawiającego.II.Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca dokona podłączenia sygnału internetowego w lokalach użytkowników końcowych. 2.W kwestii technicznego montażu Wykonawca będzie się kontaktował z użytkownikiem końcowym.3.Płatność za montaż sygnału internetowego zostanie uregulowana z chwilą realizacji dostępu do Internetu do wszystkich lokalizacji, które będą potwierdzone protokołem odbioru przez Wykonawcę i Zamawiającego. 4.Termin płatności za ten etap prac wynosi 30 dni licząc od dnia poprawnego wystawienia faktury VAT.5.Płatność za sygnał internetowy będzie regulowana w okresach miesięcznych.6.Terminy płatności za dostawę sygnału internetowego wynoszą 30 dni licząc od dnia poprawnego wystawienia faktury VAT.7. Dostawca sygnału internetowego jest zobowiązany do usunięcia usterki w postaci braku sygnału internetowego bez względu na jego przyczynę u użytkownika końcowego w czasie .dni (zgodnie z ofertą nie dłużej jednak niż 3 dni robocze) od dnia zgłoszenia. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia tego okresu o czas naprawy urządzeń na które udzielona jest gwarancja producenta.8.Użytkownik końcowy i Zamawiający nie będzie podpisywał żadnej dodatkowej umowy z dostawcą sygnału internetowego. Realizacja tego zakresu usług będzie określała umowa pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 9.Wykonawca realizuje serwis wynikający z przedmiotu zamówienia w terminach zawartych w umowie.III.Serwis:1.Dostępność telefoniczna do linii pomocy czynnej 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.2.W przypadku braku możliwości usunięcia wady lub usterki w sposób zdalny ich usunięcie musi nastąpić w ciągu . (zgodnie z ofertą nie dłużej jednak niż 3 dni robocze) od dnia zgłoszenia. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia tego okresu o czas naprawy urządzeń na które udzielona jest gwarancja producenta.3.Wymiana uszkodzonych lub wadliwych części odpowiadających za łącze internetowe z wyłączeniem karty sieciowej, Wykonawca dokona na koszt własny. Czas realizacji 5 dni roboczych od chwili stwierdzenia uszkodzenia wymagającego naprawę (z możliwością przedłużenia tego okresu o czas naprawy urządzeń na które udzielona jest gwarancja producenta). Komputery użytkowników końcowych są już wyposażone w karty sieciowe.4.Z każdej czynności serwisowania konieczny jest protokół potwierdzający wykonanie usługi podpisany przez użytkownika końcowego i Wykonawcę. W przypadku gdy naprawa wykonywana jest zdalnie potwierdzenie jej wykonania nie wymaga podpisu użytkownika końcowego.5.Zamawiający we własnym zakresie będzie dokonywał kontroli sposobu i zakresu serwisowania urządzeń aktywnych i oprogramowania przez Wykonawcę.6.Wykonawca udziela gwarancji na czas trwania dostawy sygnału na poprawne funkcjonowania sygnału zgodnie z dokumentem gwarancyjnym (załącznik nr 8).IV.Wymagania techniczne: 1.Zalecana wizja lokalna warunków technicznych w miejscach zamieszkania użytkownika końcowego.* 2.Montaż fizyczny wszystkich elementów koniecznych do uruchomienia sygnału internetowego (okablowanie, korytka, urządzenia aktywne, montaż w pomieszczeniach, montaż w punktach dystrybucyjnych, itd.).3.Naprawa wszelkich uszkodzeń powstałych przy montażu elementów koniecznych do uruchomienia sygnału.4.Konfiguracja łącza (konfiguracja dostępu na serwerach dostępowych Wykonawcy, uruchomienie sygnału).5.Minimalne parametry dla połączenia: szybkość transmisji do komputera klienta 512 kb/s, szybkość transmisji od komputera klienta 64 kb/s (nie dotyczy łączy realizowanych w oparciu o technologie radiowe (np. CDMA) w lokalizacjach gdzie niemożliwe jest zrealizowanie dostawy sygnału w oparciu o łącze kablowe).6.Brak limitu transferu danych (zarówno pobieranych jak i wysyłanych).7.Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: serwis
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach