Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie ogłasza przetarg
- Adres: 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3921971 w. 154 , fax. 713 921 303
- Data zamieszczenia: 2019-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie
ul. Ząbkowicka 11
57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
tel. 071 3921971 w. 154, fax. 713 921 303
REGON: 52863000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmstrzelin.finn.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa stylizowanych opraw oświetlenia drogowego w technologii LED - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę 84 sztuk stylizowanych opraw oświetlenia drogowego w technologii LED, w tym: a) 18 szt. opraw o mocy 75 W, b) 46 szt. opraw o mocy 71 W, c) 20 szt. opraw o mocy 55 W. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, d) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ, e) formularz cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2 ) Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – Wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, d) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Złotoryja
Dodano: 2024-06-24 - Dostawa oraz wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne oprawy LED na terenie Gminy Marciszów
Dodano: 2024-03-08 - Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego na energooszczędne w Gminie Międzylesie
Dodano: 2024-02-27 - "Dobór i dostawa opraw oświetleniowych dla budynku Pawilonu Laboratoryjnego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu”
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Podchorążych 15 w Jeleniej Górze
Dodano: 2023-06-02 - Wykonanie usługi oświetlenia drogowego
Dodano: 2021-03-10 - Budowa wraz z przebudową oświetlenia ulicznego w mieście
Dodano: 2021-02-10 - Budowa wraz z przebudową oświetlenia ulicznego w mieście- dostawa wraz z montażem opraw oświetlenia ulicznego w odcinku ulicy Wrocławskiej
Dodano: 2020-11-10 - Wymiana oświetlenia Czytelni Głównej ZNiO na zintegrowane systemowe sufitowe oświetlenie LED z możliwością sterowania natężeniem, włączaniem / wyłączaniem i wydzielania stref oświetlenia sufitu Czytelni Głównej wraz z pełnieniem serwisu w trakcie okresu gwarancji
Dodano: 2020-08-14 - Sukcesywna dostawa opraw oświetleniowych dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
Dodano: 2020-07-03