Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 59-540 Świerzawa, pl. Wolności 60
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
pl. Wolności 60 60
59-540 Świerzawa, woj. dolnośląskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.Świerzawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej wraz z montażem w ramach remontu- termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej , zlokalizowanego na działce nr 561/1 przy ul. Szkolnej w Nowym Kościele - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, demontaż starej i montaż nowej stolarki okiennej w ilości ogółem 110 szt. różnych rozmiarów podanych w dokumentacji projektowej oraz drzwiowej w ilości 4 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj., 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2) Warunkiem postępowania jest wykonanie co najmniej jednej dostawy o podobnym charakterze oraz o podobnej wartości . 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia 2) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy , dostawcy , lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny , czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne : 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do oferty . 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie , a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedłożenia następujących dokumentów : a zamówienia przedłożenia następujących dokumentów : 1) wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie lub usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że dostawy lub usługi ta zostały wykonane należycie ( zał. nr 2 do oferty) 4. W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , należy przedłożyć : 1) polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności . 5. Kosztorys ofertowy wypełniony na podstawie dostarczonych przedmiarów. 6. Oświadczenie Wykonawcy , że dokonał oględzin placu budowy oraz zapoznał się z projektem . 7. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum ) , zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo Zamówień publicznych Zamawiający żąda : 1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie 2. wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w pkc. 1 ppkt 1 , pkt. 2 ppkt.1.Dokumenty wymienione w pkcie 3 i 4 składane mogą być wspólnie i takiej będą podlegać ocenie .Wadium wnoszone jest przez konsorcjum; 3) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 4) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum , Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia , do przedłożenia umowy konsorcjum. 5) umowa, o której mowa wyżej ,winna zawierać w szczególności : oznaczenie stron, cel działania , czas trwania umowy , zasady współdziałania , w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń . 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z paragrafem 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie dokumentów , jakich może żądać Zamawiający podwykonawcy , oraz form , w jakich to dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 )oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form , w jakich dokumenty mogą być składane. 8. Zamawiający wymaga ,aby żądane dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swierzawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana drzwi zewnętrznych na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach - zadanie nr 1 w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń Centrum Informacji Turystycznej w Dzierżoniowie
Dodano: 2016-06-01 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku warsztatowym nr 12 i garażowym nr 16, 19, 20 i 35 w kompleksie wojskowym w Kłodzku przy ul. Walecznych 59
Dodano: 2016-04-04 - Wymiana kwater stałych na okna otwierane w wybranych pomieszczeniach budynku E Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu przy ul. Zelwerowicza 7-11
Dodano: 2016-03-23 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ, NAPRAWA DACHU, ELEWACJI I POSADZEK W BUDYNKU NR 57 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WILEŃSKIEJ 14 W OLEŚNICY
Dodano: 2015-08-25 - Remont i naprawę istniejących okien połaciowych w budynku B i FB oraz okien drewnianych i aluminiowych w budynku J1; USK/DZP/PN-116/2015
Dodano: 2015-07-28 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU KOSZAROWYM NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KŁODZKU PRZY UL. WALECZNYCH 59
Dodano: 2015-05-28 - Wymiana stolarki okiennej oraz krat wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2014-09-29 - Świebodzice: Wymiana stolarki okiennej w 2014r w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Świebodzice administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości. - etap I
Dodano: 2014-08-14 - KONSERWACJA POMIESZCZEŃ MAGAZYNU MUNDUROWEGO WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI DRZWIOWEJ I OKIENNEJ W BUDYNKU NR 8 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM 2388 PRZY UL. WALECZNYCH 59 W KŁODZKU. Nr sprawy: INFR/129/2014
Dodano: 2014-03-27