Gmina Grudziądz ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Wybickiego 38
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 4511111 , fax. 056 4511132
- Data zamieszczenia: 2011-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grudziądz
ul. Wybickiego 38 38
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 4511111, fax. 056 4511132
REGON: 87111862600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudziadz.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej do budynków komunalnych gminy Grudziądz wraz z demontażem starej i montażem nowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej do budynków komunalnych gminy Grudziądz wraz z demontażem starej i montażem nowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442210005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 200.00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2011-08-22 do godz. 10:00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa okien PCV i stolarki drzwiowej.
Dodano: 2011-10-21 - Zakup, demontaż i montaż z obróbką okien plastikowych wraz z wewnętrznymi parapetami PCV w budynku szkoły podstawowej zlokalizowanej przy ul. Żeromskiego 11 w Golubiu-Dobrzyniu
Dodano: 2010-03-15 - Wymiana stolarki okiennej w Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu.
Dodano: 2010-02-03 - Dostawa drzwi przeciwpożarowych klasy EI-60 dla potrzeb Szpitala Uzdrowiskowego Nr IV Dom Zdrojowy w Ciechocinku - CPV 44221000-5
Dodano: 2009-11-25 - zakup, demontaż i montaż z obróbką okien plastikowych wraz z wewnętrznymi parapetami PCV w budynku szkoły zlokalizowanej przy ulicy Żeromskiego 11 w Golubiu-Dobrzyniu
Dodano: 2009-07-14 - Zakup, demontaż i montaż okien plastikowych wraz z wewnętrznymi parapetami PCV w budynku szkoły zlokalizowanej przy ul. Stefana Żeromskiego 11 w Golubiu-Dobrzyniu
Dodano: 2009-03-25 - Zakup, demontaż i montaż z obróbką okien plastikowych wraz z wewnętrznymi parapetami PCV w budynku szkoły podstawowej zlokalizowanej przy ul. Żeromskiego 11 w Golubiu-Dobrzyniu.
Dodano: 2009-05-08