Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 87-720 Ciechocinek, ul. Kościuszki 10
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2836078 , fax. 054 2836295
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A.
ul. Kościuszki 10 10
87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2836078, fax. 054 2836295
REGON: 91098997200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.puc.sky.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna - Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drzwi przeciwpożarowych klasy EI-60 dla potrzeb Szpitala Uzdrowiskowego Nr IV Dom Zdrojowy w Ciechocinku - CPV 44221000-5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa drzwi przeciwpożarowych klasy EI-60 dla potrzeb Szpitala Uzdrowiskowego Nr IV Dom Zdrojowy w Ciechocinku - CPV 44221000-5 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442210005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium - 1.300 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie ze SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puc.sky.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa okien PCV i stolarki drzwiowej.
Dodano: 2011-10-21 - Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej do budynków komunalnych gminy Grudziądz wraz z demontażem starej i montażem nowej.
Dodano: 2011-08-12 - Zakup, demontaż i montaż z obróbką okien plastikowych wraz z wewnętrznymi parapetami PCV w budynku szkoły podstawowej zlokalizowanej przy ul. Żeromskiego 11 w Golubiu-Dobrzyniu
Dodano: 2010-03-15 - Wymiana stolarki okiennej w Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu.
Dodano: 2010-02-03 - zakup, demontaż i montaż z obróbką okien plastikowych wraz z wewnętrznymi parapetami PCV w budynku szkoły zlokalizowanej przy ulicy Żeromskiego 11 w Golubiu-Dobrzyniu
Dodano: 2009-07-14 - Zakup, demontaż i montaż okien plastikowych wraz z wewnętrznymi parapetami PCV w budynku szkoły zlokalizowanej przy ul. Stefana Żeromskiego 11 w Golubiu-Dobrzyniu
Dodano: 2009-03-25 - Zakup, demontaż i montaż z obróbką okien plastikowych wraz z wewnętrznymi parapetami PCV w budynku szkoły podstawowej zlokalizowanej przy ul. Żeromskiego 11 w Golubiu-Dobrzyniu.
Dodano: 2009-05-08