Przetargi.pl
Dostawa sterylnych zestawów operacyjnych.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53/59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6101510 , fax. 056 6596128
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53/59 53/59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6101510, fax. 056 6596128
    REGON: 00031606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sterylnych zestawów operacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych zestawów operacyjnych z podziałem na 8 zadań. Zadanie Nr 1: 1) Pokrowce włókninowe na kończyny dolne pacjenta 120cm x 45cm ( szt. 2) - 1600 par; 2) Zestaw do laparotomii zawierający: - serwetę na stół instrumentalny 180cm x 140cm szt.1, - serwetę na stolik MAYO 145cm x 80cm szt.1, - serwetę 180cm x 320cm z otworem 20cm x 10cm z taśmą mocującą szt.1, - serwetki do rąk 50cm x 40cm szt.1 - 300 kpl.; 3) Zestaw do operacji ginekologicznych zawierający: - serwetę na stół instrumentalny 180cm x 140cm szt.1, - serwetę na stolik MAYO 145cm x 80cm szt.1, - serwetę 90cm x 80cm szt.1, - pokrowce włókninowe na nogi 120cm x 45cm szt.2, - serwetę 180cm x 240cm z otworem 20cm x 10cm z taśmą mocującą szt.1, - serwetki do rąk 50cm x 40cm szt.4 - 300 kpl.; 4) Zestaw do ciecia cesarskiego zawierający: - serwetę na stół instrumentalny 180cm x 140cm szt.1, - serwetę na stolik MAYO 145cm x 80cm szt.1, - serwetę 260cm x 320cm z otworem o śr. 35cm z folią chirurgiczną oraz kieszenią foliową zawierającą płyn szt.1, - kocyk flanelowy do owinięcia dziecka 160cm x 75cm szt.1, - serwetki do rąk 50cm x 40cm szt.4, - czapeczkę dla noworodka szt. 1 - 800 kpl.; Zadanie Nr 2: 1) Zestaw okulistyczny zawierający: - kieszeń na płyn - serweta 85cm x 75cm z otworem o średnicy 8cm przylepiec wokół otworu szt.1, - opatrunek oczny dwuwarstwowy szt.1, - przylepiec 15cm x 15cm szt.2, - kompres 5cm x 5cm 12 warstw szt.10, - kompres włókninowy czterowarstwowy szt.4 - 2500 kpl.; 2) Pokrowiec na stolik MAYO 145cm x 80cm - 2500 szt.; 3) Serweta z przylepcem na stolik zabiegowy 160cm x 90cm - 2500 szt.; 4) Serweta do obłożenia pacjenta 150cm x 180cm - 2500 szt.; 5) Serweta 85cm x 75cm z otworem owalnym 6cm x 8cm, przylepcem wokół otworu 90cm x 80cm - 1000 szt.; 6) Serweta 90cm x 75cm - 3000 szt.; 7) Serweta pod rękę pacjenta 80cm x 50cm - 2500 szt.; Zadanie Nr 3: 1) Serweta jednorazowa, sterylna 45cm x 45cm - 10000 szt.; 2) Zestaw jednorazowy, sterylny do toalety jamy ustnej zawierający: - pensetę szt.1, - kompres 5cm x 5cm szt.1, - kubek plastikowy szt.1 - 2000 kpl.; 3) Kieszeń na materiał opatrunkowy, sterylny 40cm x 30cm - 10000 szt.; 4) Podkład typu SENISOFT 60cm x 90cm - 2000 szt.; 5) Podkład typu SENISOFT 60cm x 40cm - 2000 szt.; 6) Zestaw zabiegowy, sterylny zawierający: - kompres 5cm x 5cm szt.1, - serwetę włókninową z otworem szt.1, - kubek plastikowy szt.1, - tupfer, - pensetę plastikową szt.1, - nerkę tekturową szt.1, - serwetę włókninową 48cm x 70cm - 5000 kpl.; Zadanie Nr 4: 1) Zestaw do angiografii zawierający: - serwetę 300cm x 180cm z dwoma otworami o średnicy 8cm i przylepcami wokół otworu szt.1, - serwetę 90cm x 80cm szt.2, - serwetę 90cm x 80cm z przylepcem szt.4, - serwetę 90cm x 80cm z otworem o średnicy 8cm pośrodku i przylepcem wokół otworu szt.1, - ręcznik celulozowy 50cm x 40cm szt.4 - 3000 kpl.; Zadanie Nr 5: 1) Zestaw do operacji tarczycy zawierający: - serwetę 240cm x 180cm z wycięciem w kształcie litery U i przylepcem szt.1, - serwetę 200cm x 180cm z przylepcem szt.1, - ręcznik celulozowy szt.1, - serwetę 180cm x 140cm na stół do instrumentarium szt.1, - serwetę 145cm x 80cm na stół MAYO szt.1 - 40 kpl; 2) Zestaw do kraniotomii zawierający: - serwetę 240cm x 180cm z otworem i folią chirurgiczną oraz kieszenią na płyny szt.1, - serwetę 60cm x 45cm z przylepcem szt.2, - serwetę 90cm x 80cm z przylepcem szt.2, - kieszeń na płyny 30cm x 40cm z kształtką 2 szt., - serwetę 145cm x 80cm na stół MAYO szt.1, - serwetę 180cm x 140cm na stół do instrumentarium szt.1, - ręcznik celulozowy 50cm x 40cm szt.4 - 200 kpl.; 3) Zestaw uniwersalny do laparoskopii zawierający: - serwetę 320cm x 180cm z przylepcem szt.1, - serwetę 180cm x 150cm z przylepcem szt.1, - serwetę 90cm x 80cm z przylepcem szt.2, - ręcznik celulozowy 50cm x 40cm szt. 4, - serwetę 180cm x 140cm na stół do instrumentarium szt.1, - serwetę 145cm x 80cm na stół MAYO szt.1 - 2400 kpl.; 4) Zestaw do laparotomii zawierający: - serwetę 320cm x 180cm z przylepcem i otworem 20cm x 10 cm szt.1, - ręcznik celulozowy 50cm x 40cm szt.4, - serwetę 180cm x 140cm na stół do instrumentarium szt.1, - serwetę 145cm x 80cm na stół MAYO szt.1 - 150 kpl.; 5) Zestaw do torakotomii zawierający: - serwetę 370cm x 360cm z przylepcem i otworami na przewody szt.1, - kieszeń podwójną dwukomorową 40cm x 30cm szt.3 lub pojedynczą szt.3 z przylepcem, - serwetę 180cm x 140cm na stół do instrumentarium szt.1, - serwetę 145cm x 80cm na stół MAYO szt.1, - ręcznik celulozowy szt.1 - 200 kpl.; 6) Zestaw do angiografii zawierający: - serwetę 90cm x 80cm szt. 1, - pokrowiec na stolik MAYO 145cm x 80cm szt.1, - serwetę z przylepcem i otworami na przewody 90cm x 80cm szt. 4, - serwetę z przylepcem i otworami na przewody 320cm x 180cm szt. 1 - 50 kpl.; Zadanie Nr 6: 1) Pokrowce włókninowe na kończyny dolne pacjenta 120cm x 67cm (szt. 2) - 300 par; 2) Serweta włókninowo - foliowana 180cm x 150cm - 900 szt.; 3) Serweta włókninowo - foliowana 90cm x 80cm - 700 szt.; 4) Serweta 90cm x 80cm z otworem owalnym 6cm x 8cm i przylepcem - 300 szt.; 5) Pokrowiec na rękę - 150 szt.; 6) Pokrowiec na stolik MAYO 145cm x 80cm - 500 szt.; 7) Taśma medyczna mocująca, jałowa 90cm x 10cm - 50 szt.; 8) Kieszeń na materiał opatrunkowy 40cm x 30cm - 1000 szt.; Zadanie Nr 7: 1) Pokrowce na aparat RTG ramię C 270cm x 35cm + troki, dolny pokrowiec 47cm x 30cm - 200 szt.; 2) Pokrowiec na wiertarkę ortopedyczną 20m / 25cm / średnica 20cm - 200 szt.; 3) Ręczniki włókninowe jałowe do rąk o wymiarach 50cm x 40cm - 5000 szt.; Zadanie Nr 8: 1) Jednorazowy, jałowy, włókninowo - foliowy tunel z mocującymi trokami dł. 250cm, szerokość 15cm - 1500 szt. Zamawiający dopuszcza także możliwość zaoferowania w/wymienionych produktów o rozmiarach ? 3%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz dołączą wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b/ Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca posiada doświadczenie do wykonania zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a/ wykaz wykonanych min. 3 dostaw wyrobów medycznych o wartości min.: - dla zadania Nr 1 - 20.000,00 zł, - dla zadania Nr 2 - 15.000,00 zł, - dla zadania Nr 3 - 10.000,00 zł, - dla zadania Nr 4 - 20.000,00 zł, - dla zadania Nr 5 - 22.000,00 zł, - dla zadania Nr 6 - 5.000,00 zł, - dla zadania Nr 7 - 2.500,00 zł, - dla zadania Nr 8 - 2.500,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej brutto równej sumie poszczególnych zadań. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - dla zadania Nr 1 - 50.000,00 zł, - dla zadania Nr 2 - 40.000,00 zł, - dla zadania Nr 3 - 30.000,00 zł, - dla zadania Nr 4 - 50.000,00 zł, - dla zadania Nr 5 - 55.000,00 zł, - dla zadania Nr 6 - 10.000,00 zł, - dla zadania Nr 7 - 3.500,00 zł, - dla zadania Nr 8 - 3.500,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-pożyczkowej, z której wynikać będzie, że posiada środki lub zdolność kredytową na łączną sumę dla zadań których dotyczy oferta. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć: a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), b/ kartę danych technicznych potwierdzającą parametry włókniny, wystawioną przez producenta. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach