Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53/59
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6101510 , fax. 056 6596128
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59 53/59
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6101510, fax. 056 6596128
REGON: 00031606800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sterylnych zestawów operacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych zestawów operacyjnych z podziałem na 8 zadań. Zadanie Nr 1: 1) Pokrowce włókninowe na kończyny dolne pacjenta 120cm x 45cm ( szt. 2) - 1600 par; 2) Zestaw do laparotomii zawierający: - serwetę na stół instrumentalny 180cm x 140cm szt.1, - serwetę na stolik MAYO 145cm x 80cm szt.1, - serwetę 180cm x 320cm z otworem 20cm x 10cm z taśmą mocującą szt.1, - serwetki do rąk 50cm x 40cm szt.1 - 300 kpl.; 3) Zestaw do operacji ginekologicznych zawierający: - serwetę na stół instrumentalny 180cm x 140cm szt.1, - serwetę na stolik MAYO 145cm x 80cm szt.1, - serwetę 90cm x 80cm szt.1, - pokrowce włókninowe na nogi 120cm x 45cm szt.2, - serwetę 180cm x 240cm z otworem 20cm x 10cm z taśmą mocującą szt.1, - serwetki do rąk 50cm x 40cm szt.4 - 300 kpl.; 4) Zestaw do ciecia cesarskiego zawierający: - serwetę na stół instrumentalny 180cm x 140cm szt.1, - serwetę na stolik MAYO 145cm x 80cm szt.1, - serwetę 260cm x 320cm z otworem o śr. 35cm z folią chirurgiczną oraz kieszenią foliową zawierającą płyn szt.1, - kocyk flanelowy do owinięcia dziecka 160cm x 75cm szt.1, - serwetki do rąk 50cm x 40cm szt.4, - czapeczkę dla noworodka szt. 1 - 800 kpl.; Zadanie Nr 2: 1) Zestaw okulistyczny zawierający: - kieszeń na płyn - serweta 85cm x 75cm z otworem o średnicy 8cm przylepiec wokół otworu szt.1, - opatrunek oczny dwuwarstwowy szt.1, - przylepiec 15cm x 15cm szt.2, - kompres 5cm x 5cm 12 warstw szt.10, - kompres włókninowy czterowarstwowy szt.4 - 2500 kpl.; 2) Pokrowiec na stolik MAYO 145cm x 80cm - 2500 szt.; 3) Serweta z przylepcem na stolik zabiegowy 160cm x 90cm - 2500 szt.; 4) Serweta do obłożenia pacjenta 150cm x 180cm - 2500 szt.; 5) Serweta 85cm x 75cm z otworem owalnym 6cm x 8cm, przylepcem wokół otworu 90cm x 80cm - 1000 szt.; 6) Serweta 90cm x 75cm - 3000 szt.; 7) Serweta pod rękę pacjenta 80cm x 50cm - 2500 szt.; Zadanie Nr 3: 1) Serweta jednorazowa, sterylna 45cm x 45cm - 10000 szt.; 2) Zestaw jednorazowy, sterylny do toalety jamy ustnej zawierający: - pensetę szt.1, - kompres 5cm x 5cm szt.1, - kubek plastikowy szt.1 - 2000 kpl.; 3) Kieszeń na materiał opatrunkowy, sterylny 40cm x 30cm - 10000 szt.; 4) Podkład typu SENISOFT 60cm x 90cm - 2000 szt.; 5) Podkład typu SENISOFT 60cm x 40cm - 2000 szt.; 6) Zestaw zabiegowy, sterylny zawierający: - kompres 5cm x 5cm szt.1, - serwetę włókninową z otworem szt.1, - kubek plastikowy szt.1, - tupfer, - pensetę plastikową szt.1, - nerkę tekturową szt.1, - serwetę włókninową 48cm x 70cm - 5000 kpl.; Zadanie Nr 4: 1) Zestaw do angiografii zawierający: - serwetę 300cm x 180cm z dwoma otworami o średnicy 8cm i przylepcami wokół otworu szt.1, - serwetę 90cm x 80cm szt.2, - serwetę 90cm x 80cm z przylepcem szt.4, - serwetę 90cm x 80cm z otworem o średnicy 8cm pośrodku i przylepcem wokół otworu szt.1, - ręcznik celulozowy 50cm x 40cm szt.4 - 3000 kpl.; Zadanie Nr 5: 1) Zestaw do operacji tarczycy zawierający: - serwetę 240cm x 180cm z wycięciem w kształcie litery U i przylepcem szt.1, - serwetę 200cm x 180cm z przylepcem szt.1, - ręcznik celulozowy szt.1, - serwetę 180cm x 140cm na stół do instrumentarium szt.1, - serwetę 145cm x 80cm na stół MAYO szt.1 - 40 kpl; 2) Zestaw do kraniotomii zawierający: - serwetę 240cm x 180cm z otworem i folią chirurgiczną oraz kieszenią na płyny szt.1, - serwetę 60cm x 45cm z przylepcem szt.2, - serwetę 90cm x 80cm z przylepcem szt.2, - kieszeń na płyny 30cm x 40cm z kształtką 2 szt., - serwetę 145cm x 80cm na stół MAYO szt.1, - serwetę 180cm x 140cm na stół do instrumentarium szt.1, - ręcznik celulozowy 50cm x 40cm szt.4 - 200 kpl.; 3) Zestaw uniwersalny do laparoskopii zawierający: - serwetę 320cm x 180cm z przylepcem szt.1, - serwetę 180cm x 150cm z przylepcem szt.1, - serwetę 90cm x 80cm z przylepcem szt.2, - ręcznik celulozowy 50cm x 40cm szt. 4, - serwetę 180cm x 140cm na stół do instrumentarium szt.1, - serwetę 145cm x 80cm na stół MAYO szt.1 - 2400 kpl.; 4) Zestaw do laparotomii zawierający: - serwetę 320cm x 180cm z przylepcem i otworem 20cm x 10 cm szt.1, - ręcznik celulozowy 50cm x 40cm szt.4, - serwetę 180cm x 140cm na stół do instrumentarium szt.1, - serwetę 145cm x 80cm na stół MAYO szt.1 - 150 kpl.; 5) Zestaw do torakotomii zawierający: - serwetę 370cm x 360cm z przylepcem i otworami na przewody szt.1, - kieszeń podwójną dwukomorową 40cm x 30cm szt.3 lub pojedynczą szt.3 z przylepcem, - serwetę 180cm x 140cm na stół do instrumentarium szt.1, - serwetę 145cm x 80cm na stół MAYO szt.1, - ręcznik celulozowy szt.1 - 200 kpl.; 6) Zestaw do angiografii zawierający: - serwetę 90cm x 80cm szt. 1, - pokrowiec na stolik MAYO 145cm x 80cm szt.1, - serwetę z przylepcem i otworami na przewody 90cm x 80cm szt. 4, - serwetę z przylepcem i otworami na przewody 320cm x 180cm szt. 1 - 50 kpl.; Zadanie Nr 6: 1) Pokrowce włókninowe na kończyny dolne pacjenta 120cm x 67cm (szt. 2) - 300 par; 2) Serweta włókninowo - foliowana 180cm x 150cm - 900 szt.; 3) Serweta włókninowo - foliowana 90cm x 80cm - 700 szt.; 4) Serweta 90cm x 80cm z otworem owalnym 6cm x 8cm i przylepcem - 300 szt.; 5) Pokrowiec na rękę - 150 szt.; 6) Pokrowiec na stolik MAYO 145cm x 80cm - 500 szt.; 7) Taśma medyczna mocująca, jałowa 90cm x 10cm - 50 szt.; 8) Kieszeń na materiał opatrunkowy 40cm x 30cm - 1000 szt.; Zadanie Nr 7: 1) Pokrowce na aparat RTG ramię C 270cm x 35cm + troki, dolny pokrowiec 47cm x 30cm - 200 szt.; 2) Pokrowiec na wiertarkę ortopedyczną 20m / 25cm / średnica 20cm - 200 szt.; 3) Ręczniki włókninowe jałowe do rąk o wymiarach 50cm x 40cm - 5000 szt.; Zadanie Nr 8: 1) Jednorazowy, jałowy, włókninowo - foliowy tunel z mocującymi trokami dł. 250cm, szerokość 15cm - 1500 szt. Zamawiający dopuszcza także możliwość zaoferowania w/wymienionych produktów o rozmiarach ? 3%. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz dołączą wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b/ Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca posiada doświadczenie do wykonania zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a/ wykaz wykonanych min. 3 dostaw wyrobów medycznych o wartości min.: - dla zadania Nr 1 - 20.000,00 zł, - dla zadania Nr 2 - 15.000,00 zł, - dla zadania Nr 3 - 10.000,00 zł, - dla zadania Nr 4 - 20.000,00 zł, - dla zadania Nr 5 - 22.000,00 zł, - dla zadania Nr 6 - 5.000,00 zł, - dla zadania Nr 7 - 2.500,00 zł, - dla zadania Nr 8 - 2.500,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej brutto równej sumie poszczególnych zadań. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - dla zadania Nr 1 - 50.000,00 zł, - dla zadania Nr 2 - 40.000,00 zł, - dla zadania Nr 3 - 30.000,00 zł, - dla zadania Nr 4 - 50.000,00 zł, - dla zadania Nr 5 - 55.000,00 zł, - dla zadania Nr 6 - 10.000,00 zł, - dla zadania Nr 7 - 3.500,00 zł, - dla zadania Nr 8 - 3.500,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-pożyczkowej, z której wynikać będzie, że posiada środki lub zdolność kredytową na łączną sumę dla zadań których dotyczy oferta. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć: a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), b/ kartę danych technicznych potwierdzającą parametry włókniny, wystawioną przez producenta. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA OBŁOŻEŃ UNIWERSALNYCH I PIELUCHOMAJTEK DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHEŁMNIE
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu dla Kliniki Neurochirurgii i Neurotraumatologii, Kliniki Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu (sprzęt specjalistyczny jednorazowy oraz serwety jałowe, testy do oznaczeń przeciwciał IgG i IgM i testy do toksoplazmozy, łaty, sprzęt do videolaryngoskopu, materac szpitalny, aparaty STACKA, wzierniki ginekologiczne)
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa przyrządów do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego; zestawów do szynowania moczowodów; substytutów kości; syntetycznego granulatu kostnego; jedn. końcówek do mikroodsysania do zabiegów otolaryng.; zastawek do wodogłowia; zestawów do procedury Latarjet i kotwic tytanowych do naprawy stożka rotatorów; implantów tyt. do chirurgii szczękowo-twarzowej; próżniowego syst. do podawania cementu kostnego do trzpienia i panewki, trzpienia oraz kolana, cementu kostnego; gwoździ śródszpikowych Gamma oraz mat. i akcesoriów stomatologicznych.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku. Nr sprawy 945/P/2016
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego (w tym: woda do nawilżaczy, zestawy do hipotermii, cewniki, ekspander tkanki, osłony, akcesoria laboratoryjne, worek do krwi, pokrowiec na aparaturę, obłożenia okulistyczne, zestawy do przezskórnej nefrostomii, łącznik kardiologiczny, słuchawki lekarskie, aparaty do mierzenia ciśnienia)
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa siatek chirurgicznych
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I RĘKAWIC DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHEŁMNIE
Dodano: 2016-07-08 - dostawa: 1) materiałów pomocniczych i utensyliów aptecznych potrzebnych do wykonywania leków recepturowych. 2) leków (Deklatasvirum, Asunaprevirum) do leczenia przewlekłego wirusowego zapalenia wątroby typu C terapią bezinterferonową
Dodano: 2016-06-30 - zakup wraz z dostawą: sprzętu niezbędnego do przeprowadzania zabiegów TIPS
Dodano: 2016-06-22