Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 70-891 Szczecin-Zdunowo, ul. A. Sokołowskiego 11
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4427208 , fax. 091 4620494
- Data zamieszczenia: 2009-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego
ul. A. Sokołowskiego 11 11
70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4427208, fax. 091 4620494 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdunowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sterylnych obłożeń jednorazowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sterylnych obłożeń jednorazowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym i posiadają znakowanie CE (deklaracje zgodności). 2) Opisy lub fotografie zawierające łącznie informacje: a. karty katalogowe zawierające w szczególności: nr katalogowy, przeznaczenie oferowanych wyrobów medycznych; b. rysunki lub fotografie określające wszystkie parametry funkcjonalno - użytkowe: c. karty charakterystyki materiałów, z których wykonany będzie wyrób medyczny wystawione przez producenta materiałów użytych do produkcji wyrobów gotowych. 3) Próbki przygotowane zgodnie z pkt. V.9 SIWZ. 3. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełnią warunki udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy potwierdzą oświadczeniem na wzorze wg zał. nr 2 do SIWZ. 2) posiadają prawo występowania w obrocie gospodarczym z określonym przedmiotem działalności odpowiadającym także przedmiotowi zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym i posiadają znakowanie CE (deklaracje zgodności). 2) Opisy lub fotografie zawierające łącznie informacje: a. karty katalogowe zawierające w szczególności: nr katalogowy, przeznaczenie oferowanych wyrobów medycznych; b. rysunki lub fotografie określające wszystkie parametry funkcjonalno - użytkowe: c. karty charakterystyki materiałów, z których wykonany będzie wyrób medyczny wystawione przez producenta materiałów użytych do produkcji wyrobów gotowych. 3) Próbki przygotowane zgodnie z pkt. V.9 SIWZ. 3. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełnią warunki udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy potwierdzą oświadczeniem na wzorze wg zał. nr 2 do SIWZ. 2) posiadają prawo występowania w obrocie gospodarczym z określonym przedmiotem działalności odpowiadającym także przedmiotowi zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach. NR SPRAWY: 4/2016
Dodano: 2016-02-02 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2015-12-15 - dostawa drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2015-10-29 - Dostawę kaniul oraz protez naczyniowych
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach. NR SPRAWY: 45/2015
Dodano: 2015-08-28 - Dostawa części zamiennych do AutoPulsów oraz defibrylatorów w dwóch pakietach: Pakiet I baterie,łyżki ,taśmy piersiowe Pakiet II Kable
Dodano: 2015-03-30 - Dostawa stentów XL oraz włókniny do sterylizatora plazmowego
Dodano: 2015-03-05 - Dostawa pierścieni do plastyki zastawki trójdzielnej wraz z dzierżawą dwóch kompletów miarek.
Dodano: 2014-12-19 - dostawa sond do ultrasonografi wewnątrznaczyniowej do aparatu Volcano S5 Imaging System
Dodano: 2014-12-03 - dostawa systemów do operacyjnego leczenia nietrzymania moczu u kobiet na potrzeby Oddziału Gin.-Poł.
Dodano: 2014-10-17