Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" ogłasza przetarg
- Adres: 04-730 Warszawa, Al. Dzieci Polskich 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8151024 , fax. 022 8151015
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Al. Dzieci Polskich 20 20
04-730 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8151024, fax. 022 8151015
REGON: 00055796100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku oraz bielizny szpitalnej - 3 pakiety. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku oraz bielizny szpitalnej - 3 pakiety.Pakiet nr 1 - Maska chirurgiczna trzywarstwowa. Pakiet nr 2 Niesterylne wyroby włókninowe - 9 pozycji. Pakiet nr 3 - Sterylne obłożenia i wyroby włókninowe - 8 pozycji. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1.Oświadczenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem oraz dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy - według załącznika nr 6 do SIWZ.2.Kart technicznych producenta wyrobu - dotyczy pakietu nr 1 i nr 2. 3.Kart technicznych tkanin producenta materiału. Wyników badań przeprowadzonych przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzających parametry techniczne tkaniny zgodnie z normą PN-EN 13795 lub równoważną. Wyniki badań wystawione przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzające min. wymagany poziom przepuszczalności powietrza. Technologię prania. - dotyczy pakietu nr 2. 4.Arkuszy danych technicznych wystawionych przez producenta wyrobu gotowego potwierdzających spełnienie - zgodnie z normą PN-EN 13795 1,2,3 lub równoważną, parametrów materiałów użytych do produkcji. Parametry folii należy potwierdzić dokumentem producenta materiału. Taśma lepna w serwetach powinna być taśmą medyczną (na potwierdzenie do oferty należy dołączyć stosowny dokument) z klejem akrylowym, nie alergizująca, odporna na działanie wody i płynów ustrojowych- dotyczy pakietu nr 3. 5.Wzorów oferowanych produktów potwierdzających parametry oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości: pakiet nr 1 - 1karton /max 100 sztuk/, pakiet nr 2- 1 sztuka z każdej pozycji formularza cenowego, pakiet nr 3 - 3 sztuki z każdej pozycji formularza cenowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395180006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia; 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków, o których mowa powyżej, nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu tych warunków (załącznik nr 5 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia : Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń; 1 oświadczenia Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ; 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3.aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; .4.aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fartuchów operacyjnych
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa fartuchów chirurgicznych - 3 pakiety
Dodano: 2016-06-28 - dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku
Dodano: 2016-05-17 - IHiT/P/21/2016 R.Dostawa bielizny i zestawów operacyjnych jednorazowych,pojemników transferowych i kriogenicznych oraz innego drobnego sprzętu i pomocy medycznych (zadania 1-15)
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa serwety jałowej, fartucha chirurgicznego, prześcieradła, rękawic winylowych i lateksowych
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa wyrobów medycznych - sprawa WOFiTM/27/2016/PN
Dodano: 2016-02-03 - P/13/FIZELINA/2015 na dostawę jednorazowych obłożeń operacyjnych, odzieży ochronnej oraz odzieży operacyjnej jednorazowego użytku
Dodano: 2015-10-28 - Dostawy bielizny operacyjnej i odzieży jednorazowej
Dodano: 2015-09-08 - Zakup i dostawa sterylnych obłożeń do stawu biodrowego i kolanowego, artroskopii oraz innych obłożeń jednorazowego użytku dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Dodano: 2015-07-13 - IHiT/P/24/2015 - Dostawa bielizny operacyjnej jednorazowej, zestawów do zabiegów operacyjnych, łączników TSCD, sprzęt do aparatów znieczuleń oraz innych pomocy medycznych (zadania 1-7)
Dodano: 2015-04-29