Przetargi.pl
P/13/FIZELINA/2015 na dostawę jednorazowych obłożeń operacyjnych, odzieży ochronnej oraz odzieży operacyjnej jednorazowego użytku

Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
  • Data zamieszczenia: 2015-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
    ul. Inflancka 6 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
    REGON: 01300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inflancka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    P/13/FIZELINA/2015 na dostawę jednorazowych obłożeń operacyjnych, odzieży ochronnej oraz odzieży operacyjnej jednorazowego użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych obłożeń operacyjnych, odzieży ochronnej oraz odzieży operacyjnej jednorazowego użytku zwanych dalej artykułami z fizeliny w podziale na 3 części do Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz artykułów z fizeliny zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów z fizeliny w podziale na następujące części : Część 1 - materiały z fizeliny Część 2 - obłożenie sterylne Część 3 - pielucho majtki, podkłady i wata Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określone niniejszą Specyfikacją artykuły z fizeliny. Miejsce dostawy artykułów z fizeliny: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. Wielkość i asortyment dostaw będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości artykułów z fizeliny mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. Termin dostarczenia zamawianych artykułów z fizeliny - maksymalnie do 2 dni roboczych od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, e-mailem, faksem lub przez telefon). Oferowane przez Wykonawcę artykuły z fizeliny muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski oraz muszą spełniać wymagania polskich i europejskich przepisów w zakresie ich składu, produkcji i stosowania. W przypadku nie wywiązania się z zamówienia przez Wykonawcę z powodu braku asortymentu objętego umową, Wykonawca ma obowiązek zakupu przedmiotu zamówienia o tych samych parametrach w innej firmie. Jeżeli Wykonawca nie dokona tego zakupu w ciągu 2 dni roboczych, Zamawiający dokona zakupu interwencyjnego bez zgody Wykonawcy i obciąży różnicą w cenie. Oferowane przez Wykonawcę materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie wpisu do rejestru środków farmaceutycznych lub materiałów medycznych (deklaracja zgodności, CE). Dla jałowych przedmiotów zamówienia wymaga się serii i daty ważności, na każdej sztuce jednostkowej opakowania. Każdy samodzielny lub wchodzący w skład kompletu/zestawu jałowy przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwie samoprzylepne etykiety zawierające jego identyfikację. O ile w danym przypadku ustawa tak stanowi, dostarczone artykuły muszą spełniać kryteria określone przepisami ustawy O wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679). Ponadto zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu były ważne na dzień rozpoczęcia realizacji umowy na dostawy, jaka zostanie podpisana po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania. Brak oferty cenowej nawet w jednej pozycji spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani wjazdu na jego teren. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 39518000-6 - bielizna szpitalna 33199000-1 - odzież medyczna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395180006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach