Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 60-631 Poznań, Dojazd
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 464 770 , fax. 618 464 765
- Data zamieszczenia: 2019-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
Dojazd 34
60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 464 770, fax. 618 464 765
REGON: 63117871000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa stent-graftów aorty brzusznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stent-graftów aorty brzusznej. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozd. III SIWZ. Opis techniczny przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. PRAWO OPCJI W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji zwiększającego zakres ilościowy zamówienia podstawowego zgodnie z zapisami. Zasady skorzystania z prawa opcji zostały określone w § 1 załącznika nr 6 do SIWZ wzór umowy. Zakres zamówienia objęty prawem opcji wskazany został w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy (cennik) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33184200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6.000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarte są w Rozdz. IX SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tych warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (tzw. etap I) Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1.1. nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz 1.2. spełnia warunki udziału w postępowaniu 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca składa zgodnie z treścią Załącznika nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje w nich zawarte stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ). 4. W świetle art. 24 ust. 11 Pzp każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, ma obowiązek przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik numer 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa stent - graftów aorty brzusznej
Dodano: 2020-07-16 - Protezy naczyniowe oraz inne implanty chirurgiczne II
Dodano: 2019-09-12 - Protezy naczyniowe oraz inne implanty chirurgiczne
Dodano: 2019-05-17 - Dostawa protez naczyniowych
Dodano: 2018-10-01 - PROTEZY, ŁATY I PORTY NACZYNIOWE
Dodano: 2018-01-19 - Dostawa protez naczyniowych
Dodano: 2017-10-17 - DOSTAWA PROTEZ I ŁAT NACZYNIOWYCH
Dodano: 2016-12-08 - Dostawa protez naczyniowych
Dodano: 2016-11-18 - Dostawa protez naczyniowych
Dodano: 2016-11-07