Przetargi.pl
DOSTAWA STANOWISK EGZAMINACYJNYCH DLA KWALIFIKACJI E.3 NA WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZEDMIOTU ZAWODOWEGO TECHNIK MECHATRONIK

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, ul. Konarskiego 1-3/428
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5835422 , fax. 052 5835452
  • Data zamieszczenia: 2015-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    ul. Konarskiego 1-3/428 1-3/428
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5835422, fax. 052 5835452
    REGON: 09235621900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA STANOWISK EGZAMINACYJNYCH DLA KWALIFIKACJI E.3 NA WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZEDMIOTU ZAWODOWEGO TECHNIK MECHATRONIK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowisk egzaminacyjnych dla kwalifikacji E.3, na wyposażenie pracowni przedmiotu zawodowego technik mechatronik w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim.
    2. Zamawiający po otwarciu ofert, w ramach posiadanych środków określi liczbę zamawianych stanowisk. Minimalna liczba, jaką Wykonawcy powinni przyjąć przy określeniu ceny jednostkowej jednego stanowiska i którą zakupi Zamawiający to 3 (trzy) stanowiska egzaminacyjne E.3. Zamawiający dopuszcza zwiększenie dostawy maksymalnie do 5 stanowisk. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia za dostawy wykonane. (prawo opcji). W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się na takich samych warunkach i w takim samym terminie, w oparciu o cenę jednostkową wskazaną przez Wykonawcę w Ofercie.
    3. Przedmiot zamówienia obejmuje koszty dostawy przedmiotu zamówienia do Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim, ul. 29 Listopada 7, 86-050 Solec Kujawski oraz koszty rozładunku, sprawdzenia działania urządzeń i podstawowego szkolenia z zakresu obsługi.
    4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczno-użytkowa (zał. nr 1 do SIWZ).
    5. Zamawiający wymaga, aby stanowiska egzaminacyjne dla kwalifikacji E.3, będące przedmiotem zamówienia były: fabrycznie nowe i nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych.
    6. Wymagania stawiane Wykonawcy:
    1) Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do Oferty wypełniony i podpisany formularz specyfikacji techniczno-użytkowej (załącznik 1 do Oferty), który stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i musi być dołączony do Oferty;
    2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
    3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
    4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
    5) Wykonawca poda numery telefonów kontaktowych i faks oraz innych ustaleń niezbędnych
    dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
    7. Wymagania dotyczące gwarancji
    1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ostemplowanych kart gwarancyjnych dla każdego stanowiska stanowiącego przedmiot zamówienia.
    2) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
    3) Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonych przez dostawców podzespołów, wydając w tym celu Zamawiającemu właściwe dokumenty gwarancyjne, najpóźniej w chwili podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia (o ile dotyczy).
    4) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązuję się w terminie wskazanym przez Zamawiającego do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia. Niedotrzymanie wskazanego terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych w wysokości określonej w zawartej umowie.
    5) Wszelkie koszty związane z naprawą przedmiotu zamówienia w ramach gwarancji ponosi w całości Wykonawca.
    6) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 317000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.bydgoski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach