Przetargi.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH: ZADANIE NR 1 – PRODUKTÓW GARMAZERYJNYCH CHŁODZONYCH; ZADANIE NR 2 – OLEI I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH; ZADANIE NR 3 – JAJ; ZADANIE NR 4 – SOKÓW OWOCOWYCH I WARZYWNYCH 100% NATURALNYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE

Komenda Portu Wojennego ogłasza przetarg

  • Adres: 72600 Świnoujście, ul. Steyera
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261-242581 , fax. 261-242309
  • Data zamieszczenia: 2016-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Portu Wojennego
    ul. Steyera 28
    72600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261-242581, fax. 261-242309
    REGON: 81114359400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH: ZADANIE NR 1 – PRODUKTÓW GARMAZERYJNYCH CHŁODZONYCH; ZADANIE NR 2 – OLEI I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH; ZADANIE NR 3 – JAJ; ZADANIE NR 4 – SOKÓW OWOCOWYCH I WARZYWNYCH 100% NATURALNYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków spożywczych: Zadanie nr 1 – dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych Zadanie nr 2 – dostawa olei i tłuszczów roślinnych Zadanie nr 3 – dostawa jaj Zadanie nr 4 – dostawa soków owocowych i warzywnych 100% naturalnych 2.Asortyment i ilości poszczególnych towarów zawiera formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych produktów zawarty jest: dla zadania nr 1 - w załączniku nr 3 do SIWZ - do pobrania osobno. dla zadania nr 2 - w załączniku nr 4 do SIWZ - do pobrania osobno. dla zadania nr 3 - w załączniku nr 5 do SIWZ - do pobrania osobno. dla zadania nr 4 - w załączniku nr 6 do SIWZ - do pobrania osobno.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15894300-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach