Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-874 Białystok, Poleska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 66 37 344, 85 66 37 345, , fax. 85 66 37 302
- Data zamieszczenia: 2020-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
Poleska 89
15-874 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 66 37 344, 85 66 37 345, , fax. 85 66 37 302
REGON: 50622576000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony osobistej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest dostawa środków ochrony osobistej niezbędnych do walki z epidemią SARS-CoV- 2 na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć całość towaru na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Białymstoku, w sposób opisany w załączonym wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZPrzedmiot zamówienia został podzielony na części, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: a) Część 1 – Półmaska o klasie filtra FFP 3 b) Część 2 – Rękawice jednorazowe ochronne długie c) Część 3 – Kombinezon w rozmiarze L i XXL d) Część 4 – Kombinezon w rozmiarze XXXL Termin realizacji zamówienia: W części 1 i 2: Do 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2020 r. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamawiający przewiduje jedno zamówienie, które będzie wynikać z bieżącej i uzasadnionej potrzeby, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. W części 3 i 4: Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.01.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej w § 1 ust. 5 w części 3 i części 4 wskazanej w umowie. Dostawa pierwszorazowa 50-60% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnym 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2020 r. Dokładną wielkość dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu, wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.01.2021 r. Dostawy sukcesywne będą realizowane będą w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18143000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ WRAZ Z OFERTĄ a.Wypełniony formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ]; b.Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 3 do SIWZ]; c.Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (w przypadku działania pełnomocnika). 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP a)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- EOP.332.10.23 Dostawa rękawic ochronnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
Dodano: 2023-06-29 - Dostawa półmasek FFP3
Dodano: 2021-11-08 - Dostawa półmasek FFP3 bez zaworka
Dodano: 2021-10-11 - Dostawa ochraniaczy na buty - długie
Dodano: 2021-05-06 - dostawa masek ochronnych
Dodano: 2021-02-01 - ZAKUP MASEK OCHRONNYCH JEDNORAZOWYCH
Dodano: 2021-01-27 - ZAKUP PÓŁMASEK FILTRUJĄCYCH FFP2
Dodano: 2021-01-27 - ZAKUP MASEK OCHRONNYCH FFP3
Dodano: 2021-01-25 - Dostawa środków ochrony osobistej- rękawic, fartuchów oraz kombinezonów
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa środków ochrony osobistej- rękawic, fartuchów oraz kombinezonów
Dodano: 2021-01-08