Przetargi.pl
Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne stacji wodociągowej w Olekszach

Gmina Orla ogłasza przetarg

  • Adres: 17-106 Orla, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 730 57 81 , fax. 085 730 57 80
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orla
    ul. Mickiewicza 5
    17-106 Orla, woj. podlaskie
    tel. 085 730 57 81, fax. 085 730 57 80
    REGON: 50659600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.orla.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne stacji wodociągowej w Olekszach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne stacji wodociągowej w Olekszach”, będącego II etapem przedsięwzięcia pn: „Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych na potrzeby własne stacji uzdatniania wody w Orli oraz stacji wodociągowej w Olekszach”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii, Nr Projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0533/19. 2. Przedmiot zamówienia jest opisany za pomocą dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą: 1) projekt wykonawczy (branża elektryczna) - Załącznik Nr 10, 2) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża elektryczna) - Załącznik Nr 11, 3) przedmiar robót (branża elektryczna) – przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy do określenia zakresu robót - Załącznik Nr 12. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż zestawu mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 25,2 kWp na terenie stacji wodociągowej w Olekszach – działka ozn. nr geod. 3/6 w obrębie wsi Oleksze. 4. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) dostawę i montaż elementów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania instalacji; 2) montaż modułów fotowoltaicznych; 3) wykonanie uziemienia; 4) ułożenie linii kablowych; 5) montaż falowników; 6) wykonanie rozdzielnic; 7) wykonanie nowego układu złącza kablowo-pomiarowego; 8) zgłoszenie instalacji w PGE Dystrybucja S. A.; 9) zgłoszenie instalacji w Państwowej Straży Pożarnej; 10) uruchomienie i rozruch instalacji stanowiącej przedmiot zamówienia; 11) przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw współpracy z siecią energetyczną; 12) przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie bezpiecznej obsługi instalacji; 13) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej; 14) świadczenie bezpłatnego serwisu zamontowanej instalacji w okresie gwarancyjnym. 5. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. W celu wykazanie, że oferowany produkt spełnia wymogi minimalne, określone przez Zamawiającego, Wykonawca powinien przedłożyć karty katalogowe, certyfikaty, itp. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy, roboty budowlane lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy, roboty budowlane lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy, roboty budowlane lub usługi, które maja zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje również inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy, roboty budowlane lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia. 6. Każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia może przeprowadzić wizję lokalną celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Każdy z Wykonawców winien zgłosić Zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia najpóźniej na 2 dni przed planowanym terminem wizji lokalnej. W przypadku niedokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej przyjmuje się, że Wykonawca uznał informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ i załącznikach do SIWZ za wystarczające. 7. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp (tj. wymagań które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem – w szczególności bezrobotnych, młodocianych, osób niepełnosprawnych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach