Przetargi.pl
Dostawa środków ochrony osobistej, ubrań operacyjnych, waty celulozowej oraz myjki nasączonej środkiem myjącym

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, Szpitalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48542856200 , fax. +48542853701
  • Data zamieszczenia: 2021-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Szpitalna 3
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48542856200, fax. +48542853701
    REGON: 91033303600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków ochrony osobistej, ubrań operacyjnych, waty celulozowej oraz myjki nasączonej środkiem myjącym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania „Dostawa środków ochrony osobistej, ubrań operacyjnych, waty celulozowej oraz myjki nasączonej środkiem myjącym” dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. Ilości i asortyment zostały zapisane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2 (Siwz). Zamówienie obejmuje swoim zakresem 6 niepodzielnych zadań. Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia zgodnie z parametrami, opisanymi w specyfikacjach asortymentowo – cenowych - załącznik nr 2 do siwz. 2. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania wystawione zgodnie z aktulanie obowiązującymi przepisami oraz winny posiadać okres ważności pozwalający Zamawiającemu na ich użytkowanie przez okres minimum 6 miesięcy, licząc od daty dostawy. 3. Zamawiający wymaga, aby sprzęt w zadaniach numer 3,4 (ubrania operacyjne, wata celulozowa) był zarejestrowany jako wyrób medyczny. 4. Wykonawca zaakceptuje realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 6 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do stosowania i obrotu przy pierwszej dostawie. Do oferty Wykonawca załącza oświadczenie wg własnego wzoru że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i posiada stosowne w tym zakresie dokumenty, które to dokumenty Wykonawca dostarczy w terminie określonym w niniejszym punkcie. Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawcę ktory złożył ofertę do przedstawinia dowodów (katalogów, próbek) w zakresie zgodości oferowanego sprzetu zgodnie z opisem siwz – załącznikiem nr 2 formularzem asortymentowo cenowym. 6. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w trakcie trwania umowy na koszt i ryzyko Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego, w terminie max. 5 dni roboczych licząc od momentu złożenia zamówienia. 7. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn sprzętu medycznego jednorazowego użytku/apteka szpitalna w siedzibie Zamawiającego; w godzinach 7:30 - 14:00. 8. Termin płatności wynosi .........dni licząc od daty wykonania zamówienia i doręczenia Zamawiającemu faktury VAT. 9. Okres stałości ceny – przez cały okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w załączniku nr 7 do siwz. 10. Informacja dotycząca ofert wariantowych. 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 Pzp. 11. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. 1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Pzp. 12. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej. 1) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 13. Informacja na temat umowy ramowej. 1) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 14. Informacja na temat ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 15. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku planowanego powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest podać w oświadczeniu Wykonawcy o zakresie dostaw zleconych do wykonania podwykonawcom zakres przewidzianych do wykonania przez nich części zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawców jak za własne. 16. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33199000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach