Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6358236 , fax. (0-44) 63 58 208
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II
ul. Czapliniecka 123 123
97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
tel. 044 6358236, fax. (0-44) 63 58 208
REGON: 00030650300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków kontrastowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: - środek kontrastowy jodowy, niejonowy do badań rentgenowskich, do stosowania donaczyniowego o zawartości jodu nie mniejszej niż 350 mg/ml, w fiolkach po 50 ml ...........- 5 000 fiolek - środek kontrastowy paramagnetyczny na baz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336960005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk OFERTA i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie w wykonywaniu zamówienia (wymagane co najmniej 2 zrealizowane dostawy). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu (system: spełnia/ nie spełnia ) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i 2 ww. ustawy i dokumentów, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty wymagane od Wykonawców - Rozdz. VI SIWZ w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane §1 ust. 1 pkt. 2, §1 ust. 2 pkt. 2, Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008r. poz. 188, Nr 1155 ze zmianami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustaw - Pzp składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy patrz: druk OFERTA. 2. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiada przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1 wykaz zrealizowanych co najmniej 2 zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub aktualnie realizowanych usług odpowiadających swoim rodzajem oferowanemu przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości wskazanych w wykazie zamówień nie mniejszej niż całkowita wartość wynikająca ze złożonej oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie np. opinie, referencje; 4. Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 1 druk OFERTA wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2 druk FORMULARZ CENOWY wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ 3 pełnomocnictwo-a do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 1, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisanie poświadczenie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 zastępuje się go dokumentem, w zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-belchatow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków kontrastowych
Dodano: 2016-03-24 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I TESTÓW BAKTERIOLOGICZNYCH - ZNAK 28/ZP/2015
Dodano: 2015-10-23 - Sprzedaż i dostarczenie środków kontrastowych dla Pracowni Hemodynamiki. Znak sprawy: 24/ZPN/15
Dodano: 2015-08-31 - Dostawa środków kontrastowych na potrzeby pracowni tomografii komputerowej. (Sprawa nr: 28/2015)
Dodano: 2015-08-21 - DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH DO BADAŃ TOMOGRAFII KOMPUTEROWEJ DLA SZPITALA POWIATOWEGO w RADOAMSKU
Dodano: 2015-06-02 - dostawa środków kontrastowych
Dodano: 2015-05-13 - Dostawa środków kontrastowych
Dodano: 2015-02-12 - zakup środki kontrastowych dla potrzeb TK
Dodano: 2015-01-26 - Trzyletnia dostawa testów wraz z odczynnikami do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości metodą automatyczną oraz manualną oraz podłóż mikrobiologicznych do hodowli i izolacji drobnoustrojów - znak sprawy 36/ZP/2014
Dodano: 2014-11-18 - Czteroletnia dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów - znak sprawy 26/ZP/2014
Dodano: 2014-08-08