Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70 , fax. 42 678 99 52
- Data zamieszczenia: 2014-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
ul. Kopcińskiego 22 22
90-153 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, fax. 42 678 99 52
REGON: 00028877400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Trzyletnia dostawa testów wraz z odczynnikami do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości metodą automatyczną oraz manualną oraz podłóż mikrobiologicznych do hodowli i izolacji drobnoustrojów - znak sprawy 36/ZP/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest trzyletnia dostawa testów wraz z odczynnikami do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości metodą automatyczną oraz manualną oraz podłóż mikrobiologicznych do hodowli i izolacji drobnoustrojów o właściwościach, w opakowaniach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy. 2. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5 - odczynniki i środki kontrastowe 3. Oferowany sprzęt powinien pochodzić z bieżącej produkcji. 4. Termin płatności nie powinien być krótszy niż 30 dni. 5. Wykonawca poda okresy gwarancyjne na oferowane towary - w załączniku 1B do SIWZ (formularz ofertowy). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do dostarczenia próbek zamawianych towarów. Ilość próbek, miejsce i termin ich dostarczenia będą określone osobnym pismem. Próbki proszę dostarczyć wraz z oświadczeniem, czy podlegają one zwrotowi, czy nie. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia, łącznie z całkowitym wstrzymaniem zakupu ogólnej ilości towarów, jak i poszczególnych ich rodzajów i asortymentów w poszczególnych okresach obowiązywania umowy, jak i w stosunku do całej ilości towarów przewidzianej w przedmiocie zamówienia - w zależności od przebiegu leczenia, zmiany profilu świadczonych usług i zmian metod diagnostyczno-terapeutycznych. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne inne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za towar już dostarczony. 8. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się na stronie internetowej od dnia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. 9. Zamawiający na wniosek Wykonawcy przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia w formie pisemnej. Opłata za specyfikację istotnych warunków zamówienia w formie pisemnej wynosi 30,00 zł. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (Proszę wypełnić Załącznik 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie załączy Załącznika 4 do oferty, lub go nie wypełni, lub nie dokona w nim skreśleń, Zamawiający uzna że zamówienie wykonane zostanie samodzielnie. 11. Wartość zamówienia wynosi 159.132,62 zł netto - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336960005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barlicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków kontrastowych
Dodano: 2016-03-24 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I TESTÓW BAKTERIOLOGICZNYCH - ZNAK 28/ZP/2015
Dodano: 2015-10-23 - Sprzedaż i dostarczenie środków kontrastowych dla Pracowni Hemodynamiki. Znak sprawy: 24/ZPN/15
Dodano: 2015-08-31 - Dostawa środków kontrastowych na potrzeby pracowni tomografii komputerowej. (Sprawa nr: 28/2015)
Dodano: 2015-08-21 - DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH DO BADAŃ TOMOGRAFII KOMPUTEROWEJ DLA SZPITALA POWIATOWEGO w RADOAMSKU
Dodano: 2015-06-02 - dostawa środków kontrastowych
Dodano: 2015-05-13 - Dostawa środków kontrastowych
Dodano: 2015-02-12 - zakup środki kontrastowych dla potrzeb TK
Dodano: 2015-01-26 - Czteroletnia dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów - znak sprawy 26/ZP/2014
Dodano: 2014-08-08 - Dostawa odczynników oraz akcesoriów do badań mikrobiologicznych wraz z dzierżawą analizatora do diagnostyki mikrobiologicznej - znak sprawy 25/ZP/2014
Dodano: 2014-07-31