Przetargi.pl
Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących.

Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 427 357, , fax. 896 469 250
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna
    ul. Władysława Jagiełły 1
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 427 357, , fax. 896 469 250
    REGON: 51139872500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 . Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla Szpitala w Ostródzie S.A według ilości i asortymentu określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety : Pakiet nr 1 : Pielęgnacja i dezynfekcja skóry, ran i błon śluzowych, Pakiet nr 2 : Dezynfekcja i pielęgnacja rąk – system zamknięty, Pakiet nr 3 : Dezynfekcja skóry, Pakiet nr 4 : Mycie i dezynfekcja powierzchni nr 1, Pakiet nr 5: Mycie i dezynfekcja powierzchni nr 2 Pakiet nr 6 : Preparaty do pielęgnacji i konserwacji powierzchni, Pakiet nr 7 : Akcesoria do utrzymania czystości powierzchni, Pakiet nr 8 : Mycie, czyszczenie i dezynfekcja sanitariatów i umywalek, Pakiet nr 9 : Preparaty do maszynowego oraz manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi, Pakiet nr 10 : Preparaty do mycia endoskopów, Pakiet nr 11 : Preparaty do mycia utensyliów, Pakiet nr 12 : Środek dezynfekcyjny do urządzenia Nocospray, Pakiet nr 13 : Preparaty do posiadanej przez szpital myjni FD 1600 i 46-4 firmy Getinge; Pakiet nr 14 : Testy kontrolne mycia endoskopów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek wymagane jest załączenie do oferty : a) oryginału oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ. b) koncesja lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. prawo farmaceutyczne ( tj. Dz. U. z 2016r., poz. 2142 z późń. zm) w przypadku oferowania produktów leczniczych - jeżeli dotyczy .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty – (na załączonym druku - zał. nr 1do SIWZ), b) wypełniony formularz cenowy – (na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu-według wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, d) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ, e) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy), f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego Wykonawcę – pełnomocnika, g) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach