Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, Grzybowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
- Data zamieszczenia: 2020-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Grzybowa 1
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
REGON: 02137042700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm-milicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę środków dezynfekcyjnych w 14 częściach (pakietach) szczegółowo opisanych w Załącznikach Nr 2 do SIWZ, o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ – wypełniony i podpisany ( wg wzoru). 2) Formularze cenowe – Załączniki Nr 2 do SIWZ (wg wzoru). 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 3 do SIWZ (wg wzoru). 4) Zaakceptowany wzór umowy – Załącznik Nr 4 do SIWZ (wg wzoru). 5) Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane przez niego artykuły posiadają wymagane prawem atesty, świadectwa i certyfikaty dopuszczające je do obrotu w Polsce oraz że Wykonawca przedstawi te dokumenty na każde żądanie Zamawiającego - Załącznik Nr 5 do SIWZ (wg wzoru). 6) Załącznik Nr 7 do SIWZ Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 8) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy): a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo w aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp). 9) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 10) W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że spełnia warunki zawarte w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków do dezynfekcji dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.
Dodano: 2024-06-14 - Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
Dodano: 2024-06-07 - Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i odkażających na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-31 - Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i odkażających na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Dodano: 2024-04-11 - Zakup wraz z dostawą środków dezynfekcyjnych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-08 - Sukcesywne dostawy preparatów i produktów dezynfekcyjnych, antyseptycznych, kosmetyków oraz wyrobów medycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i odkażających na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
Dodano: 2023-11-15 - Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A.
Dodano: 2023-08-06 - Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i kosmetyków do Działu Farmacji Szpitalnej.
Dodano: 2023-07-20 - Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A.
Dodano: 2023-07-01