Przetargi.pl
Adaptacja sal przedszkolnych w Przedszkolu Samorządowym nr 5 w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 5 w Wałbrzychu

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 64 44 972; 74 64 44 980, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 64 44 972; 74 64 44 980, , fax. -
    REGON: 57959500000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja sal przedszkolnych w Przedszkolu Samorządowym nr 5 w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 5 w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac do wykonania obejmuje wykonanie następujących prac adaptacyjnych oraz czynności, tj.: a) zakup, dostawa i montaż wykładziny obiektowej z tworzywa sztucznego PCV zgrzewanej, z wywiniętymi cokołami w dwóch salach dydaktycznych oraz w ciągu komunikacyjnym – korytarzu, wraz z montażem płyt mfp; b) zakup, dostawa i montaż lamperii ściennych z wykładzin z tworzyw sztucznych w dwóch salach dydaktycznych oraz w ciągu komunikacyjnym – korytarzu; c) przygotowanie ścian oraz sufitów do malowania, w zależności od stanu technicznego: usunięcie fragmentów luźnych oraz uszkodzonych tynków, uzupełnienie ubytków zaprawą wyrównującą, usunięcie istniejących malatur ze ścian i sufitów, wyrównanie i zasklepienie ubytków, zagruntowanie ścian i sufitów; d) wykonanie gładzi polimerowych na ścianach i sufitach we wskazanych pomieszczeniach; e) zakup farb oraz pomalowanie ścian i sufitów w dwóch salach dydaktycznych i korytarzu farbami akrylowymi lateksowymi. f) zakup oraz wymiana istniejących lamp świetlówkowych na oprawy typu LED w salach dydaktycznych oraz w ciągu komunikacyjnym – korytarzu; g) wymiana 2 szt. drzwi wewnętrznych do sal przedszkolnych wraz z ościeżnicami. h) renowacja istniejących ościeżnic i opasek drzwiowych oraz 3 szt. drzwi od pozostałych pomieszczeń w ciągu komunikacyjnym. i) oddzielenie części korytarzowej od pozostałej części pomieszczeń na I piętrze oraz klatki schodowej - zabudowa nowych drzwi o konstrukcji aluminiowej z witrynami aluminiowymi, częściowo przeszklonymi. j) wywóz zdemontowanych opraw, opakowań i pozostałych śmieci powstałych przy wykonywaniu robót oraz uprzątnięciu miejsca prowadzonych prac. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: a) umowa, b) Opis przedmiotu zamówienia d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złoty 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. Oferta musi zawierać: a) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ, w oryginale (w przypadku oferty w formie pisemnej – oświadczenie w formie papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem, w przypadku oferty elektronicznej – w postaci elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym), c) Dokument, o którym mowa w rozdziale VI pkt 5 niniejszej SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy), d) Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) Zaleca się złożenie wraz z ofertą potwierdzenia wniesienia wadium, zgodnie ze wskazaniami rozdziału VIII niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach