Przetargi.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 GIŻYCKO

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl; www.bip.mon.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 GIŻYCKO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz,lub - patrz Dział IV SIWZ, Informacje o ofertach częściowych- materiałów jednorazowego użytku na rzecz JW. Nr 4352 Giżycko, w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału - wyrobu, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności. Wykonawca przekaże te dokumenty Zamawiającemu, najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do wskazanego magazynu Zamawiającego lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. 3. Dokumenty, o których mowa powyżej, mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału-wyrobu z arkusza ofertowego - opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku braku tych dokumentów, Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia partii dostawy, jako niezgodnej z opisem przedmiotu zamówienia. 4. Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. 5. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości przesyłki. 6. Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości danej pozycji asortymentowej do magazynu SSI, zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału - wyrobu. 7. Produkty winny posiadać minimum 9- miesięczną gwarancją jakości od daty dostawy do magazynu odbiorcy wojskowego, nadto muszą odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym. 8. Wykonawca dostarczy towar do wskazanego magazynu Zamawiającego na swój koszt, od poniedziałku do czwartku zgodnie z zamówieniem, w godz.8.00 - 14.00, w piątek w godz.:8.00 - 12.00. 9.Obrót opakowaniami następuje w drodze wymiany z zamawiającym, bez prawa wystawiania rachunków obciążających zamawiającego. 10. Miejsca dostaw zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym m. in: standardy jakościowe, standardy logistyki dystrybucji, warunki gwarancji, zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 12. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, należy uznać, że zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową materiału, wyrobu czy też artykułu- proponowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta, muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. A. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości W ramach części I - zadania I - 5 000,00 zł słownie pięć tysięcy złotych 00 gr. W ramach części II - zadania II - 1 050,00 zł słownie jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych 00 gr. B.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. C.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium na dostawę środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku CZĘŚĆ NR, ZADANIE NR, postępowanie nr 38 2013 D.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2.Zwrot i zatrzymanie wadium. 1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli a. dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a b. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach