6 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 76-271 Ustka, Lędowo-Osiedle
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 231 377 , fax. 261 231 578
- Data zamieszczenia: 2020-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Lędowo-Osiedle 1N
76-271 Ustka, woj. pomorskie
tel. 261 231 377, fax. 261 231 578
REGON: 22051541000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości i higieny dla 6 WOG Ustka w 2020 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i higieny dla 6 WOG Ustka w 2020 roku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzach cenowych”, które stanowią załączniki do oferty – formularze cenowe dla zadania 1, 2, 3, 4 i 5 oraz WDTT dla zadania nr 5. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim. Data ważności musi wynosić minimum 12 miesięcy, a w przypadku zadania nr 5 minimum 24 miesiące od dnia dostarczenia materiałów do Zamawiającego, za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż 2 lata. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dla zadania 4 Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu wyłącznie przelewem na rachunek numer 30 1010 1140 0183 8213 9120 2000, prowadzony w Narodowym Banku Polskim Oddział w Gdańsku z dopiskiem – Wadium w przetargu nieograniczonym na: Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla 6 WOG Ustka w 2020 roku – Zadanie nr 4. Nr spr. 23/WM/6WOG/2020. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium przez inną osobę bądź inny podmiot nie będący Wykonawcą, w treści przelewu należy wpisać oprócz adnotacji z pkt 1), również nazwę wykonawcy (firmy), którego oferta będzie zabezpieczona. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. ). Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględnie i nieodwołalnie zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze formę wadium w postaci niepieniężnej należy oryginał dokumentu złożyć w kasie 6 – Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Kasa czynna jest we wtorki i czwartki w godzinach od 11.00 – 13.30. Kserokopię wniesionego wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty.Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. - Druk Oferta wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d i 1e do oferty dla każdego zadania osobno. - Oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie stanowić będzie wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu informacje o podwykonawcach. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (art. 25a ust. 1 Pzp.) załącznik nr 2 do SIWZ (o ile dotyczy) - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy) - Zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa środków czystości
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa środków czystości i higieny oraz papierów toaletowych i ręczników papierowych dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego BL-I.272.11.2023
Dodano: 2023-08-11 - Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych oraz środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2023-03-28 - Dostawa środków czystości 24/PN/2020
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2021-02-17 - Dostawa środków czystości 24/PN/2020
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2020-12-11 - Sukcesywna dostawa środków chemii profesjonalnej wraz z transportem dla Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2020-07-16 - Sukcesywna dostawa środków chemii profesjonalnej wraz z transportem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2020-06-10