Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych oraz środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.

Dom Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Szpęgawsk, Kasztanowa 23
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585621461
  • Data zamieszczenia: 2023-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku
    Kasztanowa 23
    83-200 Szpęgawsk, woj. pomorskie
    tel. 585621461
    REGON: 191675600
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsszpegawsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych oraz środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów chemicznych oraz środków czystości na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku w asortymencie i ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SWZ – Formularzu cenowym.Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą, projekt umowy stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ.Asortyment dostarczany będzie w terminie określonym w złożonej ofercie złożonej przez Wykonawcę na podstawie zgłoszonego przez Zamawiającego zapotrzebowania, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7.00-15.00.W przypadku braku możliwości wywiązania się z terminu dostawy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o powyższej okoliczności Zamawiającego.Zamawiający przyjmuje, iż zlecenia na dostawę towaru będą składane do Wykonawcy średnio 1 raz w miesiącu.Zapotrzebowania (ilość i rodzaj dostawy) na poszczególne towary będą składane telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej ze wskazaniem pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, do którego ma być dostarczona partia zamówienia.Wraz z dostawą partii zamawianego towaru, Wykonawca dostarczy fakturę VAT za dostarczoną partię asortymentu.Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wielkość i zakres rzeczywiście dostarczonego do Zamawiającego przedmiotu zamówienia.Zapłata za dostarczona partię produktów nastąpi przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane w fakturze, w terminie zaoferowanym w złożonej ofercie.Koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu, spedycji oraz wszystkie pozostałe związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia ponosi Wykonawca i uwzględni je w cenie oferty.Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji jakości na dostarczone towary na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy.Zamawiający wymaga, aby dostarczone towary posiadały etykietę w języku polskim wraz z instrukcją użycia i informacją na temat bezpieczeństwa ich stosowania.Zamówione materiały winny być dostarczone do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych. W przypadku dostarczenia artykułów wadliwych, nie spełniających warunków zamówienia lub niezgodnych z asortymentem oferowanym w Załączniku nr 2 Formularzu Cenowym , Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany na nowe, wolne od wad lub zgodne z warunkami zamówienia, w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacyjnego. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem towaru ponosi Wykonawca.Zamawiający wymaga, aby oferowane towary były dopuszczone do obrotu na rynku krajowym oraz aby spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w Załączniku Nr 2 do SWZ, kolumna 2. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa dostarczy niezwłocznie po jej podpisaniu karty charakterystyk produktów chemicznych i przekaże je Zamawiającemu.Zaproponowanie w ofercie produktów o parametrach gorszych aniżeli podane w Załączniku Nr 2 do SWZ lub nieuwzględnienie chociażby jednej z zamawianych pozycji, spowoduje odrzucenie ofertyIlekroć w SWZ Zamawiający wskazuje na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów tylekroć, stosownie do treści art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, które nie będą gorsze pod względem jakościowym od wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 9 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach