Przetargi.pl
Dostawa środków czystości i galanterii papierniczej na potrzeby obiektu Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego Łańsk

Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
  • Data zamieszczenia: 2018-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
    ul. Powsińska 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
    REGON: 1226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości i galanterii papierniczej na potrzeby obiektu Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego Łańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i galanterii papierniczej na potrzeby obiektu Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego Łańsk przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, wg wymagań określonych w niniejszym rozdziale i Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym integralną część Formularza oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym integralną część Formularza oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ, przy czym ilości określone w Formularzu, mają charakter wyłącznie szacunkowy. 3. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Zamawiający ma prawo do niezrealizowania pełnej szacunkowej wielkości zamówienia. Zakres zamówienia zostanie zrealizowany w co najmniej 50% ogólnej wartości umowy. 5. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych artykułów w każdej pozycji asortymentowej, a także zmiany na inny artykuł wymieniony w Formularzu asortymentowo-cenowym, pod warunkiem nieprzekroczenia wartości umowy. Uprawnienie to nie stanowi zmiany przedmiotu umowy i nie wymaga dokonania zmiany umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczane środki czystości znajdowały się w oryginalnych opakowaniach, fabrycznie zamkniętych i nienaruszonych, posiadające zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt. 7. Dostarczone środki muszą posiadać termin przydatności do zużycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z Formularzem oferty: a) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 SIWZ, b) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, c) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. d) Karty katalogowe (charakterystyki) oferowanych produktów równoważnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach