41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg
- Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
- Data zamieszczenia: 2013-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
ul. Brygady Pościgowej 5 5
08-521 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
REGON: 06145692000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego - Nr 36/13/N - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego w ilościach i asortymencie określonych w formularzu ofertowym - załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem 2 grupy -części: grupa I - Środki czystości; grupa II - Drobny sprzęt gospodarczy 3. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla poszczególnych grup. 4. Wszystkie dostarczone środki czystości i drobny sprzęt gospodarczy muszą pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą posiadać śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia, oraz muszą być opakowane w szczelnie zamknięte oryginalne opakowania. Opakowania winny być nienaruszone, z oryginalnymi etykietami producenta, posiadać znaki lub oznaczenia identyfikujące produkt - znak towarowy lub nazwa producenta, a także dokładnie określony - czytelny termin ważności i przydatności do użycia. 5. Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego w ilości i asortymencie odpowiadającym formularzowi ofertowemu nastąpi do miejsca wskazanego przez zamawiającego - magazynu Infrastruktury 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko, 08-521 Dęblin. Dostawa powinna nastąpić w dzień pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 800-1300. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego w kontaktach roboczych - telefonicznie lub faksem - minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 6. Dostarczone środki czystości i drobny sprzęt gospodarczy muszą być dopuszczone do powszechnego obrotu, zgodne z Polskimi Normami oraz spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki czystości i drobny sprzęt gospodarczy do miejsca wskazanego w punkcie 5 - na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru dostarczonych środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego przez zamawiającego, niebezpieczeństwo związane z ich utratą lub uszkodzeniem ponosi wykonawca. 8. Ilościowy i jakościowy odbiór dostarczonych środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego zostanie dokonany w miejscu ich dostawy, wymienionym w punkcie 5, przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. Z czynności odbioru dostarczonych środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego zostanie sporządzony protokół odbioru, stanowiący podstawę do wystawienia faktury VAT. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki czystości posiadające następujące terminy ważności i przydatności do użycia: - środki czystości dostarczane w ramach Grupy I: a - co najmniej 11 miesięcy, liczony od daty dostawy potwierdzonej protokołem odbioru - wymienione w poz. 1, poz. 2, poz. 3 formularza ofertowego, b - co najmniej 18 miesięcy, liczony od daty dostawy potwierdzonej protokołem odbioru - wymienione w poz. 9 formularza ofertowego, c - co najmniej 23 miesiące, liczony od daty dostawy potwierdzonej protokołem odbioru - wymienione w poz. 5, poz. 7, poz. 8, poz. 10, poz. 11, poz. 12, poz. 13, poz. 14, poz. 15, poz. 16, poz. 17, poz. 18, poz. 19, poz. 20 formularza ofertowego, d - co najmniej 24 miesiące, liczony od daty dostawy potwierdzonej protokołem odbioru -wymienione w poz. 4, poz. 6 formularza ofertowego; 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć drobny sprzęt gospodarczy najwyższej jakości, posiadający gwarancję jakości na okres: a -12 miesięcy, liczony od daty dostawy potwierdzonej protokołem odbioru - w przypadku drobnego sprzętu gospodarczego, dostarczanych w ramach Grupy II, wymienionych w poz. 21 - poz. 38 formularza ofertowego. 11. Cena podana przez wykonawcę w formularzu ofertowym uwzględnia wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, łącznie z dostawą towaru do magazynu wskazanego przez zamawiającego - magazynu Infrastruktury 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko, 08-521 Dęblin. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 12. Zamawiający żąda dostarczenia wraz z dostawą środków czystości następujących dokumentów: dotyczy tylko grupy I dla. poz. 4 - wymagana karta charakterystyki preparatu i atest PZH; dla poz. 5 - wymagany atest PZH; dla poz. 6 - wymagana karta charakterystyki preparatu i atest PZH; dla poz. 7 - wymagany atest PZH; dla poz. 8- wymagana karta charakterystyki preparatu i atest PZH; dla poz. 9- wymagana karta charakterystyki preparatu i atest PZH; dla poz.10 - wymagana karta charakterystyki preparatu i atest PZH; dla poz. 11- wymagany atest PZH; dla poz. 12 - wymagany atest PZH; dla poz. 13 - wymagana karta charakterystyki i atest PZH; dla poz. 14 - wymagana karta charakterystyki preparatu i atest PZH dla poz. 15 - wymagana karta charakterystyki preparatu i atest PZH; dla poz. 16 - wymagana karta charakterystyki i atest PZH; dla poz. 17 - wymagana karta produktu i pozwolenie z krajowego systemu informacji o kosmetykach wprowadzonych do obrotu lub atest PZH; dla poz. 18 - wymagana karta charakterystyki preparatu i pozwolenie z krajowego systemu informacji o kosmetykach wprowadzonych do obrotu lub atest PZH; dla poz. 19 - wymagana karta charakterystyki i atest PZH; dla poz.20 - atest PZH. W przypadku niedostarczenia wraz z dostawą środków czystości określonych wyżej dokumentów, zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostawy, do momentu uzupełnienia tych braków przez wykonawcę. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 14. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się także w ogólnych warunkach umowy dla grup I-II -załącznik Nr 5 do SIWZ. 15. UWAGA! Wskazane w poszczególnych opisach przedmiotu zamówienia znaki towarowe służą jedynie jako przykłady produktów spełniających wymagania zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa profesjonalnych środków do utrzymania higieny w COZL - 5 zadań.
Dodano: 2016-07-21 - sukcesywna dostawa środków czystości
Dodano: 2016-06-10 - PN 5/ŚrCz/2016
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa środków czyszczących w zakresie: części nr 1 - Dostawa środków czyszczących i polerujących. części nr 2 - Dostawa środków czystości. części nr 3 - Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego i materiałów do utrzymania zieleni. części nr 4 - Dostawa środków czyszczących. części nr 5 - Dostawa środków czyszczących.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa środków czystości - numer Zp/pn/28/2016
Dodano: 2016-03-10 - Dostawy skoncentrowanych środków czystości dla UMCS w Lublinie
Dodano: 2016-02-12 - dostawa artykułów czystościowych dla SP ZOZ Kraśnik.
Dodano: 2015-12-03 - Sukcesywna dostawa środków czystości, artykułów papierowych oraz akcesoriów do sprzątania wg zadań
Dodano: 2015-11-10 - Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych
Dodano: 2015-11-10