Przetargi.pl
Dostawa środków czystości do szkół, przedszkoli z terenu gminy i miasta Środa Ślaska w roku 2010

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3173052 w. 52 , fax. 071 3173405
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3173052 w. 52, fax. 071 3173405
    REGON: 69291493227000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości do szkół, przedszkoli z terenu gminy i miasta Środa Ślaska w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa środków czystości do szkół, przedszkoli z terenu gminy i miasta Środa Ślaska w roku 2010 w zakresie ilościowym wynikającym z zapotrzebowania dołączonego do siwz, jako załącznik nr 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392243001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.)Posiadają uprawnienia do wykonania działalności w tym zakresie . 2.)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Posiadają udokumentowaną wiedzę i doświadczenie w świadczeniu dostaw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia - które w ciągu ostatnich trzech lat ( 2007-2009) zrealizowały zamówienie o podobnym zakresie. 6) Podpiszą umowę na warunkach przedstawionych w ofercie . 7) Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.4 Przedłożą n/w dokumenty 1)wypełniony formularz oferty - wg wzoru - zał. Nr 1 2)oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi dodatek do SIWZ - zał. Nr 2 3) oryginał pełnomocnictwa ( pełnomocnictw) jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika . 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku , gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich . 5) wypełniony i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy projekt umowy . 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw (2007-2009) a jeżeli okres działalności jest krótszy , należy przedstawić wykaz dostaw w tym okresie) z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 3) 7) Wypełniony formularz zapotrzebowania ilościowego na środki czystości 8) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokument potwierdzający, że uzyskał zgodę na zwolnienie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna 9) Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o braku zaległości w uiszczaniu należnych opłat i składek lub dokument potwierdzający, że uzyskała on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.srodaslaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach