Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg
- Adres: 51-150 Wrocław, ul. Czajkowskiego 109
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7658555 , fax. 071 7658425
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki
ul. Czajkowskiego 109 109
51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7658555, fax. 071 7658425
REGON: 93038806200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU I ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA POTRZEBY WSOWL w 2009 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i środków do utrzymania czystości na potrzeby WSOWL w 2009 r., w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym: środki do utrzymania czystości, sprzęt służący do utrzymania czys - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392243001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2. Wykonawcy niespełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 Ustawy Pzp). 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym terminie. 4. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjały technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale VIII i IX niniejszej SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców, wymienionych w rozdziale VIII i IX siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp., żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. - załącznik 1. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - załącznik 2 Oświadczenie musi być złożone, w zależności od formy prawnej Wykonawcy, w zakresie określonym w art. 24 ust 4-8 Ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć oświadczenia od każdego z podmiotów. 1.3 Oświadczenie, że wobec Wykonawcy sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary- załącznik 3 Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 1.4 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 4 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.5 Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 5 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wykazu zrealizowanych przedsięwzięć obrazujących doświadczenia, polegającego na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej pięciu wykonanych dostaw, których przedmiotem były dostawy środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia objętych zamówieniem, o wartości nie mniejszej niż 50 tys. każda, z podaniem opisu zakresu wykonywanych dostaw, ich wartości, dat i miejsc wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej 5 realizacji jednak nie więcej niż 15 przykładów wykonanych dostaw - załącznik 6. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość tego kontraktu należy przeliczyć, na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia w ofercie: 3.1. Kart charakterystyki produktu, orzeczeń lub innych dokumentów potwierdzających przeznaczenie produktu - dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik 7. 3.2. Specyfikacje techniczne, foldery katalogowe, ulotki katalogowe, określające parametry i właściwości do wszystkich pozycji zawierające produkty równoważne. - załącznik 8. 3.3. Próbek wszystkich produktów równoważnych - załącznik 9. 3.4. Oświadczenie Wykonawcy, iż wszystkie środki są dopuszczone do obrotu i posiadają wymagane prawem atesty i dopuszczenia- załącznik 10.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości
Dodano: 2016-05-19 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Policji województwa dolnośląskie
Dodano: 2015-09-03 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów do sprzątania oraz środków czystości dla jednostek policji województwa dolnośląskiego.
Dodano: 2015-07-02 - Dostawa artykułów higieniczno - gospodarczych oraz jednorazowych artykułów medycznych (Sól tabletkowa, czyściwo włókninowe, artykuły czystościowo -pielęgnacyjne, artykuły gospodarcze różne, artykuły gastronomiczne jednorazowe oraz jednorazowe artykuły medyczne-maski ochronne) dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
Dodano: 2015-01-28 - Dostawa środków czystości do szkół i przedszkoli dla których organem prowadzącym jest Gmina Środa Śląska
Dodano: 2014-01-03 - Dostawa środków czystości do szkół, przedszkoli z terenu gminy i miasta Środa Ślaska w roku 2010
Dodano: 2009-12-07