Przetargi.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE ozn. AG.I.341- 05 /10

Dom Pomocy Społecznej w Żydowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-012 Żydowo, Żydowo 112
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3188879, -87, - 89 , fax. 094 3188879
  • Data zamieszczenia: 2010-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Żydowie
    Żydowo 112 112
    76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3188879, -87, - 89, fax. 094 3188879
    REGON: 00029618200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jedostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE ozn. AG.I.341- 05 /10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    )Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. Przedmiot zamówienia obejmuje 69 pozycji asortymentowych w ilościach wyszczególnionych w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2)Dostawy sukcesywne zgodnie z potrzebami Zamawiającego, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zamówienia. 3)Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 4)Miejsce dostawy przedmiotu umowy: magazyn siedziby Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 5)Przyjęcie przedmiotu zamówienia dokonuje osoba upoważniona do tej czynności ze strony Zamawiającego, która dokonała odbioru asortymentowo - ilościowego. 6)Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowo - asortymentowego przedmiotu zamówienia wskazanych w załączniku nr 2 do siwz bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę , a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość. 7)Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości w poszczególnych pozycjach Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 przy zachowaniu niezmienionej łącznej wartości umowy. 8)Dostarczane środki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do użytku. 9) Dostarczane środki muszą posiadać -Kartę charakterystyki- jeżeli jest to wymagane ustawą.10)Zamówione środki muszą być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta.11)Środki dostarczane do Zamawiającego, muszą posiadać min. 6 miesięczny termin ważności, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Zamawiany towar dostarczany do zamawiającego winien być w początkowym terminie jego przydatności do użycia. 12)Opakowanie jednostkowe musi posiadać zamknięcie , które gwarantuje pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu oraz plomby jednorazowe ulegające samozniszczeniu w trakcie pierwszego otwarcia. 13)Opakowanie jednostkowe musi być oznakowane standardowymi etykietami, informującymi użytkownika m.in. o warunkach magazynowania i przechowywania , środkach bezpieczeństwa i zagrożeniach; Etykieta na opakowaniu jednostkowym powinna zawierać: - nazwę , logo, adres producenta , - opis przygotowania produktu do użycia i sposób jego stosowania , - opis składu chemicznego, - czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekcyjnych; - sposób dozowania , - informacja o środkach ostrożności, w postaci znaków graficznych, - ilość i pojemność opakowania indywidualnego i zbiorczego, - numer serii i datę produkcji, - okres przydatności do użycia. Wszystkie środki czystości muszą posiadać etykiety w języku polskim; 14)Określenie przedmiotu zamówienia wg CPV: Produkty do pielęgnacji ciała 33700000-7,Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39224300-1,Środki czyszczące i piorące 39800000-0,Rękawice chirurgiczne 33141420-0 Środki dezynfekcyjne 33631600-8 15)Wykonawca udzieli gwarancji jakościowej na dostawy objęte umową. 16)Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego każdej partii towaru. 17)Strony uważają za wiążące reklamacje składane drogą telefoniczną. 18)W razie stwierdzenia wady przedmiotu umowy w okresie trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany wadliwego towaru na wolny od wad- w terminie 1 dnia od otrzymania reklamacji. Dostarczenie towaru wolnego od wad nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.19)W razie odrzucenia reklamacji na wady przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę ,Zamawiający może zażądać przeprowadzenia ekspertyzy przez właściwego rzeczoznawcę . 20)Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z ekspertyzą poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.zydowo.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach