Przetargi.pl
Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych

Powiatowe Centrum Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Hirszfelda 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 65 543 24 14 , fax. 65 543 22 51
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
    ul. Hirszfelda 8 8
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 65 543 24 14, fax. 65 543 22 51
    REGON: 93296682400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy w okresie 12 miesięcy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla Apteki szpitalnej z przeznaczeniem na oddziały szpitalne. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja asortymentowo - ilościowa stanowiąca załącznik nr 1 do oferty i dodatek nr 2 do siwz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości środków dezynfekcyjnych: 2)Oferowane preparaty muszą spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające je do stosowania. Muszą posiadać dokumenty dopuszczające ich stosowanie w placówkach służby zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w: - Prawo farmaceutyczne - Dz. U. nr 126 poz. 1381 z dnia 06.09.2001 r .z późniejszymi zmianami (Dz.U.nr.53.poz.533 z dnia.14.03.2004 r. z późniejszymi zmianami [ tekst jednolity Dz. U. Nr 53.poz.533 z dnia 14.03.2004 r. ] i (Dz.U. nr 75. poz 492 z 2007 r.); Ustawa o produktach biobójczych - Dz. U. nr 175 poz.. 1433 z dnia 13.09.2002r. - z późniejszymi zmianami ( Dz. U nr 189 poz. 1852 z 2003r., Dz. U nr 173 poz.1808 z 2004 r., Dz. U nr.180 poz.1491 z 2005 r.) [ Dz.U nr 39 poz 252 z 2007 r. Tekst jednolity; - Rozporządzenie w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej - Dz. U nr.140 i 142 z 2002 r. z późniejszymi zmianami. ( Dz.U nr 2 poz. 8 z 2005 r.); - Rozporządzenie w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych ) o produktach biobójczych i ich przeznaczenia - Dz. U. nr 16 poz. 150 z 2003r;. - Rozporządzenie w sprawie określenia grup produktów leczniczych oraz wymagań dotyczących dokumentacji wyników badań tych produktów - Dz. U. Nr 125 poz. 1169 z 2003 r. rozdz. 6; - Ustawa o wyrobach medycznych - Dz. U nr 93 poz. 896 z 2004r z późniejszymi zmianami (Dz.U z 20.05.2010r Nr 107, poz 679) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy tj.: certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokument równorzędny - zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego - Rozporządzenie w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych różnego przeznaczenia - Dz. U nr 100 poz. 1027 z 2004r. - Rozporządzenie w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia - Dz. U nr 251 poz.2514 z 2004r. z późniejszymi zmianami ( Dz. U nr 200 poz. 1658 z 2005 r.) 3) Zamawiający wymaga by zgodnie z obowiązującymi przepisami oferowane produkty posiadały: - dla wyrobu medycznego - wpis do Rejestru Wytwórców i wyrobów medycznych lub Deklaracja Zgodności CE (dezynfekcja sprzętu medycznego, narzędzi, endoskopów) - dla produktu biobójczego pozwolenie na obrót produktem biobójczym - dla produktu leczniczego dopuszczenie do obrotu na terenie Polski (pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem leczniczym) - dla produktu kosmetycznego - wpis do rejestru wyrobów kosmetycznych Po wyborze najkorzystniejszej oferty/ ofert Wykonawca zobowiązany jest na pisemne wezwanie Zamawiającego dostarczyć aktualną kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodną z Rozporządzeniem MZ z dnia 03.07.2002r. oraz dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych wyrobów do obrotu na terenie Polski. 4) Zamawiający wymaga, aby aktywność roztworów roboczych po przygotowaniu wynosiła co najmniej 24 godziny. 5) Zamawiający dopuszcza wyłącznie preparaty do dezynfekcji rąk, których ilość wymagana do jednorazowego higienicznego odkażania rąk nie przekracza 3 ml w czasie 30 s. 6) Zamawiający wymaga, aby preparaty do mycia i dezynfekcji rąk pochodziły od jednego producenta (gwarancja pełnej kompatybilności) ; w opakowaniach dostosowanych do posiadanego systemu dozowania ( typu Dermados). Istnieje możliwość zaoferowania własnego systemu dozowania na czas trwania umowy nieodpłatnie , który będzie o identycznych cechach technicznych i jakościowych jak system obecnie stosowany w szpitalu. Wymiana systemu musi odbywać się bez dokonywania zmian w sposobie mocowania dozowników tzn. bez konieczności wiercenia dodatkowych otworów w ścianach. Oferent w takim przypadku zobowiązany jest do demontażu istniejącego systemu i montażu oferowanego przez siebie na własny koszt. 7) Wymaga się, by każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego środka był zaopatrzony w etykietę handlowa sporządzoną w języku polskim, w taką samą etykietę winny być zaopatrzone opakowania zbiorcze. Ponadto etykieta handlowa powinna zawierać co najmniej poniższe informacje: rodzaj i nazwę środka nazwę producenta numer serii datę ważności Ponadto oferowane środki muszą spełniać wymogi Zamawiającego podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w pełni spełniać wymagania funkcjonalne zgodnie z ich przeznaczeniem. 8)Obowiązkiem Wykonawcy jest zabezpieczenie płynności zaopatrzenia asortymentu objętego umową na cały okres obowiązywania umowy. 9)Zamówienia składane będą telefonicznie lub faksem, w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 10)Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - Apteka szpitalna, na własny koszt i ryzyko w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. 11)Dostawa zamówionego towaru odbywać się będzie w oparciu o zamówienie złożone przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych. 12) Termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Kupującego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach