Przetargi.pl
„Dostawa środka pianotwórczego oraz środków chemicznych”

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40042 Katowice, ul. Wita Stwosza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 215 000 , fax. 326 215 115
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
    ul. Wita Stwosza 36
    40042 Katowice, woj. śląskie
    tel. 326 215 000, fax. 326 215 115
    REGON: 17357400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.kwpsp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa środka pianotwórczego oraz środków chemicznych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środka pianotwórczego oraz środków chemicznych. 3.1 Część A Dostawa syntetycznego środka pianotwórczego do działań gaśniczych dla PSP w ilości 12 ton. 1) Wymagania: zalecane stężenie stosowania z wodą gaśniczą 3% obj. ,środek do zwalczania pożarów z grup A i B, temperatura stosowania minimum -10°C, skuteczność gaśnicza wg PN-EN 1568-1,PN-EN 1568-2. Dostawa do siedziby zamawiającego w opakowaniach bezzwrotnych pojemnikach IBC 1000. Minimalny okres użytkowania - trwałości środka z zachowaniem pierwotnych (wyjściowych) parametrów użytkowych minimum 5 lat. Oferowany produkt musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej (CNBOP-PIB). Zamawiający wymaga aby Wykonawca na własny koszt dokonał badania skuteczności gaśniczej piany ciężkiej w małej skali wariant z wodą wodociągową - testy (gaszenie n-heptanu), parametry piany i ocena przydatności dostarczonego produktu. Procedura pobrania próbek do badania została opisania w załączniku nr 8 do SIWZ . Środek gaśniczy musi być wyprodukowany w 2018 roku. 3.2 Część B Dostawa sorbentów i preparatu odtłuszczającego 1) Dostawa sorbentu sypkiego mineralnego, niepalnego i nietoksycznego w ilości 6000 kg w opakowaniach jednostkowych 20 kg do stosowania na powierzchnie suche, do usuwania substancji ropopochodnych, granulacja 0,2mm - 0,9mm. Chłonność min. 100% wagi użytego sorbentu. Bezpłatny odbiór zużytego sorbentu. Całość dostawy do siedziby Zamawiającego. Minimalny okres użytkowania - trwałości sorbentu z zachowaniem pierwotnych (wyjściowych) parametrów użytkowych minimum 5 lat. Oferowany produkt musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej Państwowy Instytut Badawczy (CNBOP-PIB). Sorbent musi być wyprodukowany w 2018 roku. 2) Dostawa sorbentu sypkiego do działań ekologicznych w ilości 3000 kg w opakowaniach jednostkowych 20 kg przeznaczony do usuwania substancji ropopochodnych, olejów oraz ciekłych tłuszczy do stosowania na powierzchnie stałe - mokre, nie może chłonąć wody podczas jego stosowania. Granulacja 0,1 mm do 5 mm. Chłonność min 60%wagi użytego sorbentu. Bezpłatny odbiór zużytego sorbentu. Całość dostawy do siedziby Zamawiającego. Minimalny okres użytkowania sorbentu z zachowaniem pierwotnych (wyjściowych) parametrów użytkowych minimum 5 lat. Oferowany produkt musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej Państwowy Instytut Badawczy (CNBOP-PIB). Sorbent musi być wyprodukowany w 2018 roku. 3) Dostawa preparatu odtłuszczającego płynnego - preparat do usuwania (zmywania) zanieczyszczeń substancjami ropopochodnymi, penetrujący powierzchnie skażone w ilości 5000 litrów opakowania jednostkowe 30 l. Środek niepalny, nietoksyczny i nieżrący. PH środka od 6,8 do max 7,2. Preparat w formie produktu końcowego gotowy do użycia w stężeniu roboczym tzn. bez potrzeby rozcieńczania z wodą. Całość dostawy do siedziby Zamawiającego. Minimalny okres użytkowania - trwałości preparatu z zachowaniem pierwotnych (wyjściowych) parametrów użytkowych minimum 5 lat. Preparat musi być wyprodukowany w 2018 roku. 4) Wykonawca realizujący Część B zamówienia jest zobowiązany również do odbioru od zamawiającego zużytego sorbentu (wg rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i wskazanej lokalizacji). 5) Oferowane produkty muszą posiadać ważną kartę charakterystyki w języku polskim. 3.3. Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczone produkty zgodnie z okresem trwałości – przydatności do użycia – min. 60 miesięcy 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badania w CNBOP-PIB lub innej jednostce notyfikowanej losowo wybranej próbki wyrobu z dostawy, celem potwierdzenia parametrów technicznych i jakościowych zamawianego wyrobu, deklarowanych przez producenta. W przypadku niezgodności z wymaganiami Zamawiający może odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę kosztami badań. 3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu zamówienia w ramach zadań częściowych zostaną odrzucone. 3.6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.7. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną. 3.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 3.9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67, ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.11. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy jest zobowiązany do określenia w złożonej ofercie informacji jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawców. Informacja składana jest tylko w wypadku korzystania z podwykonawców. W przypadku braku tej informacji zamawiający uzna, że wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia bez korzystania z podwykonawców. 3.12. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech). 3.13. Wszelkie czynności reklamacyjne wynikające z okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest wykonać bezpłatnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24951220-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM 11.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części A - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); dla części B – 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O Katowice 38 1010 1212 0050 1813 9120 0000 - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.). 11.4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11.5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami Ustawy PZP. 11.9. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. 11.10. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w biurze podawczym KW PSP Katowice ul. Wita Stwosza 36 a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu, - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu o zamówieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach