Przetargi.pl
Przebudowa budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Strzeleckiej 17 w Toszku w celu utworzenia Centrum Dziennego Pobytu Senior + dla osób starszych w Gminie Toszek

Gmina Toszek ogłasza przetarg

  • Adres: 44180 Toszek, ul. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 378 020 , fax. 322 334 141
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Toszek
    ul. Bolesława Chrobrego 2
    44180 Toszek, woj. śląskie
    tel. 322 378 020, fax. 322 334 141
    REGON: 27625777100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.toszek.pl, www.bip.toszek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Strzeleckiej 17 w Toszku w celu utworzenia Centrum Dziennego Pobytu Senior + dla osób starszych w Gminie Toszek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie przebudowy budynku mieszkalno – usługowego przy ul. Strzeleckiej 17 w Toszku w celu utworzenia Centrum Dziennego Pobytu Senior + dla osób starszych w Gminie Toszek. Zakres prac obejmuje także zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń na piętrze i dostosowanie ich do potrzeb Centrum Dziennego Pobytu Senior + dla osób starszych oraz budowę windy zewnętrznej. Projektowana przebudowa nie spowoduje żadnych zmian w zagospodarowaniu działki poza dobudową zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych. Stan istniejący: Budynek usytuowany jest na działce nr 1509/131. Wjazd na działkę bezpośrednio z ul. Strzeleckiej istniejącym zjazdem. Działka sąsiaduje z działkami na których zlokalizowane są budynki wielorodzinne oraz zabudowania usługowe. Teren działki jest zagospodarowany. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej, oddany do użytkowania w 1900 r. Ławy fundamentowe lane na mokro. Ściany zewnętrzne oraz wewnętrzne ściany nośne wykonane z cegły pełnej, na zaprawie cementowo- wapiennej, obustronnie tynkowane. Ściany działowe murowane z cegły pełnej, cegły dziurawki, niektóre ściany o konstrukcji drewnianej. Strop nad piwnicą to strop typu Kleina a nad parterem i piętrem stropy drewniane. Dach wielospadowy mansardowy o kątach nachylenia 45° i 70°, konstrukcja dachu drewniana płatwiowo krokwiowa oparta na belkach i słupach drewnianych z zastrzałami i mieczami. Dach kryty dachówką karpiówką. Powierzchnia zabudowy wynosi 263,6 m2. Kubatura budynku wynosi 3140 m3. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 495,41 m2. Powierzchnia użytkowa sutereny wynosi 119,27 m2. Powierzchnia użytkowa parteru wynosi 192,08 m2.Powierzchnia użytkowa pierwszego piętra objętego opracowaniem wynosi 176,99 m2. Opis planowanych prac (stan projektowany): - Wykucie otworu w ścianie nośnej piętra i zamontowanie nadproża stalowego zgodnie z rysunkiem K-02; - Wyburzenie części ścian działowych; - Budowa ścian działowych; - Wyburzenie istniejących piecy kaflowych; - Dobudowa przewodów wentylacyjnych; - Wymiana drzwi zgodnie z zestawieniem stolarki; - Remont poszczególnych pomieszczeń i klatki schodowej, skucie częściowe starych tynków, uzupełnienie nowymi, malowanie ścian; Wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego stropów – obudowanie stropu pomiędzy parterem, a pierwszym piętrem z obu stron płytami gipsowo-kartonowymi do odporności ogniowej REI 30, z zabezpieczeniem przepustów instalacyjnych do EI30; Wykonanie nowych posadzek – panele ewentualnie wykładzina przemysłowa PCV i ceramika; Malowanie schodów drewnianych farbami ogniochronnymi zabezpieczającymi drewno do granicy niezapalności; Wykonanie nowej instalacji wod- kan; Wykonanie hydrantu wewnętrznego; Wymiana pieca gazowego dwufunkcyjnego; Rozbudowa instalacji co; Wymiana instalacji elektrycznej; Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego oraz wyłącznika; Wyposażenie obiektu w przeciwpożarowy wyłącznik prądu, którego wyłączenie uruchomi działanie oświetlenia ewakuacyjnego; Ocieplenie dachu zgodnie z aneksem nr 1 do projektu udowlanego; W budynku nie ma wieńcy; stropy są o konstrukcji drewnianej – w związku z tym nie dopuszcza się obciążania ściany budynku szybem windowym. Do windy zaprojektowano fundament i ścianę żelbetową przenoszącą obciążenia z projektowanego szybu windowego. Użyta w projekcie nazwa własna producenta windy jest przykładowa, dopuszcza się zastosowanie szybu windowego innej firmy zgodnie z parametrami równoważności stanowiącymi załącznik SIWZ. Elementy wykończenia wnętrz: Tynki cementowo-wapienne z gładziami gipsowymi, malowane farbami lateksowymi. W pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych glazura do wysokości min 2,0 m. Schody i balustrada klatki schodowej drewniane malowane farbami do granicy niezapalności. Pochwyty w łazienkach dla osób niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej. W części lokalu należy ułożyć płytki gresowe oraz panele lub wykładzinę PVC. Gres na podłodze w o klasie ścieralności nie mniejszej niż 3 i antypoślizgowości nie mniejszej niż R9. Roboty budowlano – montażowe powinny być prowadzane zgodnie z projektem, przepisami wynikającymi z Prawa Budowlanego oraz warunkami wykonania i odbioru robót. Zgodnie z Prawem Budowlanym przy wykonywaniu prac budowlano-montażowych należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie – posiadające stosowne certyfikaty, badania i aprobaty. Przy budowie windy Zamawiający wymaga od Wykonawcy uzyskania pozytywnego protokołu z wykonania czynności dozoru technicznego będącego podstawą wydania decyzji właściwego Urzędu Dozoru Technicznego, zezwalającej na eksploatację urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, tj. faktyczny wpływ środków na konto Zamawiającego, a nie termin zlecenia (dokonania) przelewu przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Urzędu. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wadium wnoszonego w postaci niepieniężnej – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w odrębnej kopercie odpowiednio opisanej (wadium, numer i nazwa postępowania) w siedzibie Zamawiającego, tj. w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Toszku (pokój nr 1) przy ul. Bolesława Chrobrego 2, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Zgodnie z treścią art. 22a ust. 4 Pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami; - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22a Pzp - określonych w Rozdziale V pkt 2 lit. c) SIWZ, - polega na zasobach innych podmiotów, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VII pkt 2 lit. a) SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach