Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , fax. 122 787 110
- Data zamieszczenia: 2019-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Park Kingi 1
32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , fax. 122 787 110
REGON: 000041683 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna - Górnictwo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa środka do produkcji soli - antyspieniacz" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia 1.1 Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą preparatu antyspieniającego ROMIS S-24 lub równoważnego*, niezbędnego w procesie utylizacji wód zasolonych, zwanego dalej „przedmiotem zamówienia”, w maksymalnej ilości 3000 kg. 1.2. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określono poniżej: Preparat antyspieniający winien posiadać następujące właściwości: 1) rozpuszczalność w wodzie – tworzy zawiesiny (emulsje), 2) działanie przeciwpieniące – minimum 80%, 3) odczyn zbliżony do obojętnego lub obojętny, 4) może być stosowany bezpiecznie w produkcji spożywczej, 5) nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny, 6) zużycie antyspieniacza nie większe niż 0,23 kg na 1 tonę wyprodukowanej soli, 7) okres przydatności antyspieniacza do użytku nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty produkcji oraz nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy preparatu do Zamawiającego. 1.3. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w pkt 3.1, w części o wartości 60% wynagrodzenia całkowitego brutto określonego w ofercie. Zlecenie Wykonawcy dostawy pozostałej części przedmiotu umowy o wartości 40% wynagrodzenia całkowitego brutto, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 2. Warunki dostawy. 2.1. Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 10 partiach. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 2.2. Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od daty przekazania zlecenia. 2.3. O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 2.4. Przedmiot zamówienia winien być dostarczany w hobokach plastikowych, o pojemności 20 kg lub 25 kg. 2.5. Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. 2.6. Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 13:00. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie. 2.8. Wraz z jednostkowymi dostawami przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien dostarczyć: a) świadectwo jakości, zawierające informacje dotyczące warunków przechowywania oraz okresu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, która nie może być krótsza niż 6 miesięcy, licząc od daty dostarczenia danej partii przedmiotu zamówienia, b) dowód wydania towaru na zewnątrz WZ lub faktura VAT, c) datę produkcji przedmiotu zamówienia znajdującą się na etykietach opakowań, 2.9. Wraz z pierwszą dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien dostarczyć: 1) dokument stwierdzający, iż przedmiot zamówienia może być stosowany bezpiecznie w produkcji spożywczej oraz nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny, 2) kartę charakterystyki materiału. 2.10. Wykonawca wraz z pierwszą dostawą przekaże Zamawiającemu kartę charakterystyki materiału zarejestrowanego zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 (z późniejszymi zmianami) dla której został nadany nr REACH lub dokument z którego wynika, że przedmiot zamówienia jest zwolniony z obowiązku rejestracji REACH. 2.11. Wykonawca, w przypadku zaistnienia zmian w karcie charakterystyki, winien dostarczyć nową kartę charakterystyki wraz z najbliższą dostawą przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu. *W przypadku zaoferowania preparatu antyspieniającego według rozwiązań równoważnych opisywanym przez Zamawiającego w ofercie należy opisać oferowane rozwiązanie, wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz załączyć dokumenty wykazujące równoważność oferowanych rozwiązań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 2 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2018/EL/134. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych – część 2 – wapno budowlane hydratyzowane”
Dodano: 2024-06-05 - Dostawa środków ochrony roślin dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2023-01-05 - Dostawa środków ochrony roślin dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2021-02-17 - „Dostawa środka chemicznego do procesów oczyszczania ścieków w 2021 roku”
Dodano: 2021-02-02 - „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w 2021 roku"
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa nawozów sztucznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2021-01-28 - „Dostawa środka chemicznego do procesów oczyszczania ścieków w 2021 roku”
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa środków ochrony roślin dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2020-12-29 - „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w 2021 roku”
Dodano: 2020-12-02 - Dostawa środków ochrony roślin dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2020-12-01