Przetargi.pl
„Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w 2021 roku"

Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-170 Tuchów, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 14 6210562 , fax. +48 14 6210564
  • Data zamieszczenia: 2021-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o.
    ul. Jana III Sobieskiego 69C
    33-170 Tuchów, woj. małopolskie
    tel. +48 14 6210562, fax. +48 14 6210564
    REGON: 85274782500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dorzeczebialej.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w 2021 roku"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Komunalną „Dorzecze Białej” Sp. z o. o. 2. Zamówienie jest podzielone na siedem (7) części: Środki chemiczne do procesu oczyszczania wody: 2.1 Część I: PAX XL 10 Chlorek poliglinu lub równoważny – załącznik nr 6 do SIWZ Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 57 340 kg 2.2 Cześć II: Chloryn sodu 7,5% PKWiU 20.13.320 – załącznik nr 7 do SIWZ Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 12 000 kg 2.3 Cześć III: Kwas solny 9% PKWiU 20.13.240 – załącznik nr 8 do SIWZ Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 12 000 kg 2.4 Część IV: Podchloryn sodowy PKWiU 20.13.320 – załącznik nr 9 do SIWZ Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 2 310 kg Środki chemiczne do procesu oczyszczania ścieków: 2.5 Część V: PIX113 Siarczan żelazowy PKWiU 20.13.5 – załącznik nr 10 do SIWZ Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 16 000 kg 2.6 Cześć VI: Superfloc SD 2065 – załącznik nr 11 do SIWZ Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 1 600 kg 2.7 Część VII: Zetag 8160 PKWiU 20.16.530 – załącznik nr 12 do SIWZ Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 1 500 kg Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest ustalona na podstawie zużycia w 2020r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości. 3. Parametry określające każdy z zamawianych produktów zostały jasno wskazane w kartach charakterystyki. Stanowią one odpowiednio załączniki od nr 6 do nr 12. 4. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, zgodnie z częściami określonymi przez Zamawiającego w pkt 2 SIWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia. Każda z części zamówienia została oznaczona cyfrą rzymską od I (oznacza pierwszą część zamówienia) do VII (oznacza siódmą część zamówienia). 5. Wymagania dotyczące dostawy: a. Każdorazowa sprzedaż środków chemicznych będzie dokonywana wg cen podanych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 2. b. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca nie może zmienić cen podanych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. c. Dowodem zrealizowania dostawy będą faktury wystawione na Zamawiającego zawierające opis dotyczący co najmniej nr i daty zlecenia dostawy. d. Wraz z dostawą będą dostarczane świadectwa jakości towaru – karty charakterystyki. e. Informacje o opakowaniach i sposobie rozładunku:  PAX XL 10 Chlorek poliglinu lub równoważny Zamawiający dopuszcza dostawę PAX XL 10 w zbiornikach 1m³ i wyładunek ich z samochodu na poziom „0” we wskazanym miejscu. Dostawa obejmuje przepompowanie do pojemników zamawiającego. Jednorazowa ilość dostawy chlorku poliglinu PAX XL10 to maksymalnie 4 m³. Przeciętne zamówienie obejmuje dostawę 2 m³ PAX dlatego Zamawiający nie oczekuje dostawy w autocysternie. Zbiorniki po opróżnieniu przez Zamawiającego będą odbierane na koszt Dostawcy. Z uwagi na wąskie drogi komunikacyjne na SUW Lubaszowa, zaleca się dostawy PAX w pojemnikach 1000l i przepompowanie do zbiorników na ujęciu wody.  Chloryn sodu 7,5% PKWiU 20.13.320 Zamawiający oczekuje dostawy chlorynu sodu w zbiornikach 1m3. Po wyładunku pojemniki pozostają na SUW Lubaszowa do samodzielnego przepompowania. Po opróżnieniu pojemnika zlecamy pisemnie jego odbiór. Dostawy realizowane są w ilości 1m3 co około 30 dni.  Kwas solny 9% PKWiU 20.13.240 Zamawiający oczekuje dostawy kwasu solnego w zbiornikach 1m3. Po wyładunku pojemniki pozostają na SUW Lubaszowa do samodzielnego przepompowania. Po opróżnieniu pojemnika zlecamy pisemnie jego odbiór. Dostawy realizowane są w ilości 1m3 co około 30 dni.  Podchloryn sodowy PKWiU 20.13.320 Zamawiający oczekuje dostawy w pojemnikach 35kg, które pozostają do naszego rozładunku na SUW Lubaszowa. Po ich opróżnieniu zlecamy pisemnie ich odbiór. Dostawy realizowane są najczęściej w ilości do 3 pojemników w okresach wiosna i zima, a w okresie letnim i jesiennym nawet i po 6 pojemników przy jednej dostawie.  PIX113 Siarczan żelazowy PKWiU 20.13.5 PIX 113 należy przepompować do zbiorników zamawiającego - nie dopuszcza się dostawy w pojemnikach 1m³ lub kanistrach ponieważ Zamawiający nie posiada systemu pompowego do przeładunku. Przeciętne zamówienie obejmuje ok. 4 m³ .  Superfloc SD 2065 Superfloc należy dostarczać w kanistrach o pojemności 21kg. Przeciętne zamówienie obejmuje ok. 210 kg.  Zetag 8160 PKWiU 20.16.530 Zetag 8160 należy dostarczać w workach 25 kg. Przeciętne zamówienie obejmuje ok. 200kg. Zamawiający przypomina, że w ramach przedmiotu zamówienia dla części I – VII wymagany jest również i wyładunek dostarczonego środka chemicznego czy to przy pomocy paleciaka / ręcznie czy też przepompowanie do zbiorników stacjonarnych na obiektach. f. Wystawione faktury każdorazowo będą podpisane przez Wykonawcę i upoważnionego pracownika Zamawiającego po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonego środka chemicznego. g. Środki chemiczne będą dostarczane przez Wykonawcę i na jego koszt na obiekty Zamawiającego tj. oczyszczalnię ścieków w Tuchowie (ul. Jana II Sobieskiego 69c, 33-170 Tuchów) lub Stację Uzdatniana Wody w Lubaszowej (33-172 Siedliska 1). Przy każdym zleceniu zostanie wskazany adres dostawy. h. Zamówienia będą składane drogą elektroniczną pod adres wskazy w Formularzu ofertowym. i. Przez równoważny należy rozumieć taki środek chemiczny, którego parametry i właściwości nie różnią się od tych wyszczególnionych w załączonych kartach charakterystyk. 6. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponad to wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 7. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w niniejszym postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w niniejszym postępowaniu oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (zał. nr 13). UWAGA. W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia (zał. nr 13) wykonawca nie składa. pozostałe kwestie wskazano w rozdziale 2 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach