Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg
- Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 556 406 303 , fax. 556 406 300
- Data zamieszczenia: 2020-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
ul. Mickiewicza 39
82-400 Sztum, woj. pomorskie
tel. 556 406 303, fax. 556 406 300
REGON: 17074777300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uzp.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa średniego samochodu ratowniczo–gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla OSP w Postolinie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Miasto i Gmina Sztum zwana „Zamawiającym” na podstawie upoważnienia z dnia 25.05.2020 roku przeprowadza w imieniu i na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Postolinie zwanej dalej „Odbiorcą” postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa średniego samochodu ratowniczo–gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla OSP w Postolinie” (Miasto i Gmina Sztum). I. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla OSP w Postolinie. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Odbiorcę tj. OSP Postolin własność i wydać mu: jeden średni samochód, ratowniczo–gaśniczy na podwoziu z napędem 4x4, zwany dalej „samochodem”, spełniający wymagania techniczne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Ponadto opis przedmiotu zamówienia został również określony w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy PZP żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o którym mowa w w/w pkt. III.3) ogłoszenia tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów- pisemnego zobowiązania tych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) - które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zamówienie, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ o przynależeniu lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Inne postanowienia 1) Dokumenty lub oświadczenia wskazane w Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 zmieniające rozporządzenie „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia” składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Następna zmiana Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie zmieniające rozporządzenie „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia”. 2) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo ratowniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Pszczółkach
Dodano: 2024-04-11 - Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego (GBA) uterenowionego z napędem 4x4
Dodano: 2023-09-15 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu lekkiego rozpoznania ratowniczego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni
Dodano: 2023-07-10 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu lekkiego rozpoznania ratowniczego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni
Dodano: 2023-06-12 - „Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Czarnej Dąbrówce”
Dodano: 2023-05-18 - Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej „ROCH” w Pręgowie
Dodano: 2023-04-23 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowej Cerkwi
Dodano: 2023-04-03 - Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej „FLORIAN” w Kolbudach
Dodano: 2023-03-22 - Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej „ROCH” w Pręgowie
Dodano: 2023-03-15 - Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2023-03-14