Zarząd Powiatu Nowotarskiego ogłasza przetarg
- Adres: 34-400 Nowy Targ, Aleja Tysiąclecia 35
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2667034 , fax. 018 2667046
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Nowotarskiego
Aleja Tysiąclecia 35 35
34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 018 2667034, fax. 018 2667046
REGON: 49189333900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu wraz z montażem w sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nowym Targu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu wraz z montażem w sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nowym Targu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392900001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie zgodnie z art. 24.ust. 1, 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn. wykonali w ostatnich trzech latach min. 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia oraz spełnią wymogi określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożoną ofertę wraz załącznikami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wraz z ofertą żąda od Wykonawców złożenia następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawy stanowiące przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że dostawy zostały wykonane należycie. (dla potrze niniejszego postępowania min.2 dostawy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowotarski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego przy Szkole Podstawowej Nr 20 w Nowym Sączu położonej przy ul. Nadbrzeżnej 77
Dodano: 2015-02-05 - Zakup wyposażenia pracowni zawodowych i kształcenia ogólnego w ramach projektu Wyposażenie Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 - edycja 2
Dodano: 2014-03-04 - Zakup wyposażenia pracowni zawodowych i kształcenia ogólnego w ramach projektu Wyposażenie Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013
Dodano: 2013-11-29 - Dostawa wyposażenia medycznego dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/61/2013
Dodano: 2013-08-21 - dostawa wyposażenia biurowego pokoi w DS. - Alfa dla potrzeb Biura ds. ON w ramach zadania pn. Przystosowanie części pomieszczeń w I DS. - Alfa dla potrzeb BON, na terenie AGH w Krakowie
Dodano: 2012-12-19 - wyposażenie pokoi w DS. ALFA dla potrzeb Biura ds. ON w ramach zadania pn. Przystosowanie częsci pomieszczeń w I DS.-ALFA dla potrzeb BON na terenie AGH w Krakowie - nr sprawy ZP/0662/2012
Dodano: 2012-10-15 - Dostawa podgrzewaczy komorowych płynów infuzyjnych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/51/2012
Dodano: 2012-08-21 - Dostwa podgrzewaczy komorowych płynów infuzyjnych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/51/2012
Dodano: 2012-08-21 - Dostawa przedmiotów stanowiących wyposażenie stoiska promocyjnego oraz pudeł (pojemników) do przechowywania materiałów promocyjnych
Dodano: 2011-12-19 - DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH I DROBNEGO SPRZETU DO SZPITALA
Dodano: 2011-03-07