Województwo Małopolskie ogłasza przetarg
- Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
- Data zamieszczenia: 2011-12-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
ul. Basztowa 22 22
31-156 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
REGON: 35155428700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa przedmiotów stanowiących wyposażenie stoiska promocyjnego oraz pudeł (pojemników) do przechowywania materiałów promocyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: a)wykonanie projektów graficznych na przedmioty stanowiące wyposażenie stoiska promocyjnego dotyczącego Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (MRPO), b)dostawa do siedziby Zamawiającego przedmiotów stanowiących wyposażenie stoiska promocyjnego dotyczącego MRPO: 1)Rozkładane pole do mini golfa-1 szt. 2)Sprzęt do mini golfa: a)Przeszkody drewniane w kształcie trójkątów- 4 szt. b)Kije golfowe typu putter- 2 szt. c)Piłeczki golfowe - 10 szt. 3)Stojak pod kije do mini golfa-1 szt. 4)Bandy ochronne - wraz z wykonaniem projektu grafik- 2 szt. 5)Tarcza magnetyczna z rzutkami - wraz z wykonaniem projektu grafiki-1 szt. 6)Kaseton świetlny/logo podświetlane - wraz z wykonaniem projektu grafiki- 1 szt. 7)Panel podświetlany diodami LED - wraz z wykonaniem projektu grafik- 2 szt. 8)Wyświetlacz tekstowy LED- 1 szt. 9)Projektor gobo (statyczny) - wraz z wykonaniem projektów logo- 2 szt. 10)Megafon ręczny (szczekaczka)- 2 szt. c)dostawa do siedziby Zamawiającego pudeł (pojemników) do przechowywania materiałów promocyjnych MRPO: Pudła (pojemniki) plastikowe z pokrywką: a) Pudło (pojemnik) o min. pojemności 45 litrów 60 szt. b) Pudło (pojemnik) o min. pojemności 65 litrów 40 szt. c) Pudło (pojemnik) o min. pojemności 130 litrów 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392900001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego przy Szkole Podstawowej Nr 20 w Nowym Sączu położonej przy ul. Nadbrzeżnej 77
Dodano: 2015-02-05 - Zakup wyposażenia pracowni zawodowych i kształcenia ogólnego w ramach projektu Wyposażenie Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 - edycja 2
Dodano: 2014-03-04 - Zakup wyposażenia pracowni zawodowych i kształcenia ogólnego w ramach projektu Wyposażenie Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013
Dodano: 2013-11-29 - Dostawa wyposażenia medycznego dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/61/2013
Dodano: 2013-08-21 - dostawa wyposażenia biurowego pokoi w DS. - Alfa dla potrzeb Biura ds. ON w ramach zadania pn. Przystosowanie części pomieszczeń w I DS. - Alfa dla potrzeb BON, na terenie AGH w Krakowie
Dodano: 2012-12-19 - wyposażenie pokoi w DS. ALFA dla potrzeb Biura ds. ON w ramach zadania pn. Przystosowanie częsci pomieszczeń w I DS.-ALFA dla potrzeb BON na terenie AGH w Krakowie - nr sprawy ZP/0662/2012
Dodano: 2012-10-15 - Dostawa podgrzewaczy komorowych płynów infuzyjnych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/51/2012
Dodano: 2012-08-21 - Dostwa podgrzewaczy komorowych płynów infuzyjnych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/51/2012
Dodano: 2012-08-21 - DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH I DROBNEGO SPRZETU DO SZPITALA
Dodano: 2011-03-07 - Dostawa wyposażenia pracowni maszyn, aparatów i urządzeń elektrycznych oraz pracowni elektrotechniki i elektroniki dla potrzeb Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Gorlicach w ramach Projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2010-10-11