6 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 76-271 Ustka, Lędowo-Osiedle
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 231 377 , fax. 261 231 578
- Data zamieszczenia: 2019-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Lędowo-Osiedle 1N
76-271 Ustka, woj. pomorskie
tel. 261 231 377, fax. 261 231 578
REGON: 22051541000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu warsztatowego oraz montaż i uruchomienie systemu obsługi i ładowania akumulatorów w m. Ustka i m. Chojnice dla 6 WOG Ustka w 2019 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego oraz montaż i uruchomienie systemu obsługi i ładowania akumulatorów w m. Ustka (24 stanowiska) i m. Chojnice (12 stanowisk). Zamówienie podzielone zostało na 4 zadania: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. ZADANIE I – Dostawa, montaż i uruchomienie wielostanowiskowego systemu obsługi i ładowania akumulatorów w m. Ustka i Chojnice ZADANIE II – Dostawa fabrycznie nowego sprzętu warsztatowego. Automatyczna montażownica oraz wyważarka do kół ZADANIE III – Dostawa fabrycznie nowego sprzętu warsztatowego. Profesjonalna myjka wysokociśnieniowa ZADANIE IV – Dostawa fabrycznie nowego sprzętu warsztatowego. Sprężarka do sprężania powietrza. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31700000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Druk „oferta” wraz z formularzem cenowym– załącznik nr 1 (a,b,c,d) do oferty dla każdego zadania osobno Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia na potrzeby jednostki pływającej typu RIB – „NMM Wodnik”
Dodano: 2023-07-05 - Dostawa wyposażenia na potrzeby jednostki pływającej typu RIB – „NMM Wodnik”
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa elementów systemu kontroli dostępu dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2020-11-13 - Dostawa elementów systemu kontroli dostępu dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2020-06-25 - Dostawa elementów systemu kontroli dostępu dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2020-06-05 - Dostawa paneli RGB wraz z integratorami oraz wyposażeniem dodatkowym dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2020-06-02 - Wykonanie i dostawa paneli RGB wraz z integratorami oraz wyposażeniem dodatkowym dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Dodano: 2020-04-21 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów zużywalnych realizowana w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Gdańskiej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 (nr umowy: POWR.03.05.00-00-Z044/17) dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
Dodano: 2019-10-07 - Dostawa materiałów zużywalnych w ramach: Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 (nr umowy: POWR.03.05.00-00-Z044/17) dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2019-09-10 - Dostawa stanowiska do badania charakterystyk elementów termoelektrycznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Dodano: 2019-06-13