Przetargi.pl
Dostawa sprzętu w ramach realizowanej inwestycji pn. „Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w województwie lubelskim do wymagań dla RIPOK” w ramach Działania 6.3 Gospodarka odpadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020.

Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych KRAS-EKO Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-302 Siennica Nadolna, Wincentów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 577 2973 , fax. 0-82 577 29 74
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych KRAS-EKO Sp. z o.o.
    Wincentów
    22-302 Siennica Nadolna, woj. lubelskie
    tel. 0-82 577 2973, fax. 0-82 577 29 74
    REGON: 11060838600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kraseko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu w ramach realizowanej inwestycji pn. „Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w województwie lubelskim do wymagań dla RIPOK” w ramach Działania 6.3 Gospodarka odpadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu z podziałem na zadania (części): 1.1 Zadanie 1: samochód ciężarowy do 3,5 tony – 1 sztuka, 1.2 Zadanie 2: prasa kontenerowa - 2 sztuki, 1.3 Zadanie 3: rozdrabniacz elektryczny - 1 sztuka, oraz uruchomienie sprzętu, przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego (na miejscu u Zamawiającego) osób (liczba osób do przeprowadzenia instruktażu wskazana jest przy opisie każdego z zadań w Formularzu Asortymentowym [OPZ]) wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi stanowiskowej (zakres nie wykraczający poza treść instrukcji obsługi danego urządzenia), w ramach tegoż instruktażu sprawdzenie poprawności działania sprzętu w warunkach użytkowania przewidzianych przez producenta (o ile Zamawiający warunki takie zapewni). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu Asortymentowym /Opisie Przedmiotu Zamówienia [OPZ]/, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 2.1 Zadanie 1: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe, 34130000-0 – Pojazdy silnikowe do transportu towarów, 34142300-7 – Pojazdy samowyładowcze, 2.2 Zadanie 2: 42000000-6 – Maszyny przemysłowe, 42636000-3 - Prasy 2.3 Zadanie 3: 42000000-6 – Maszyny przemysłowe, 42996100-5 – Rozdrabniarki, 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1 Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia po zamontowaniu (bez konieczności dokonania przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji w celu używania sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 3.2 Zamawiający wyklucza zastosowanie rozwiązań prototypowych w odniesieniu do przedmiotu niniejszego zamówienia - wszystkie oferowane i dostarczone urządzenia muszą pochodzić z produkcji seryjnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania przez Wykonawcę jedynie części sprzętu w ramach danego zadania. Wszystkie elementy składowe sprzętu w ramach danego zadania muszą być kompatybilne i zintegrowane technicznie - stanowić jedną całość. 3.3 wszystkie urządzenia muszą posiadać pełną dokumentację z przeprowadzonych badań technicznych UDT dla urządzenia danego rodzaju (o ile wynika to z obowiązujących przepisów - na przykład wymaganie dotyczy urządzeń dźwigowych, wózków podnośnikowych i ze zmiennym wysięgiem – na przykład hakowiec, ciężarówka z żurawiem, ładowarki ze zmiennym wysięgiem oraz wózek widłowy podlegają dozorowi UDT) oraz inne wymagane prawem niezbędne dokumenty do dokonania rejestracji, 3.4 warunki gwarancji i serwisu muszą być nie gorsze od standardowych warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu, 3.5 minimalny okres gwarancji to 24 miesiące (jest to kryterium oceny ofert), Wykonawca nie może ograniczyć okresu gwarancji wartością tak zwanych motogodzin - Zamawiający deklaruje, że każde z zamawianych urządzeń będzie pracować w wymiarze do 8 godzin dziennie w dni robocze, 3.6 w okresie gwarancji Wykonawca, w przypadku awarii urządzenia, przystąpi do naprawy w ciągu 48 godzin od pisemnego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego liczone w dni robocze (soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne nie wyliczają się do w/w okresów czasu), Zamawiający może zgłaszać awarie pisemnie (osobiście, za pomocą faksu, poczty elektronicznej lub systemu informatycznego udostępnionego przez Wykonawcę [w ostatnim przypadku Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu prawidłowe dane niezbędne do korzystania z niego oraz instrukcję obsługi tegoż systemu]), 3.7 co do zasady Wykonawca będzie usuwał awarie w siedzibie Zamawiającego, a jeśli charakter awarii uniemożliwi samodzielny powrót urządzenia do siedziby Zamawiającego (lub punktu serwisowego Wykonawcy – zależy, która lokalizacja będzie w chwili wystąpienia awarii bliżej) Wykonawca przystąpi do usuwania awarii w miejscu zdarzenia (wystąpienia awarii), ewentualny transport urządzenia do punktu serwisowego Wykonawcy odbywać się będzie w okresie gwarancji na koszt Wykonawcy, 3.8 okres gwarancji danego urządzenia zostanie przedłużony o czasy napraw tegoż urządzenia, jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Wykonawca dostarczył Zamawiającemu rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, okres gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrotu rzeczy naprawionej. Przez istotne naprawy rozumie się w szczególności: wymianę silnika, skrzyni biegów, zespołu napędowego, głównych pomp hydraulicznych, ponad 20% elementów blacharskich w związku z korozją. W innych przypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł korzystać, przy czym, na wymienione w ramach naprawy gwarancyjnej podzespoły Wykonawca niezależnie udziela 6 miesięcznej gwarancji, której termin nie może jednak zakończyć się przed upływem gwarancji na przedmiot umowy. 3.9 w okresie gwarancji Wykonawca zapewni na okres naprawy urządzenie zastępcze o porównywalnych funkcjach w sytuacji awarii danego urządzenia, w przypadku gdyby naprawa danego urządzenia trwała więcej niż 7 dni kalendarzowych, 3.10 wszystkie urządzenia muszą spełniać w chwili dostawy normy i przepisy prawa, 3.11 Wykonawca zrealizuje dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, 3.12 każde z urządzeń musi zostać dostarczone z następującymi dokumentami w języku polskim: 3.12.1 świadectwo zgodności CE, 3.12.2 dokumenty dostarczane standardowo wraz z urządzeniem przez producenta, 3.12.3 świadectwo homologacji dopuszczające maszynę do ruchu po drogach publicznych (o ile dotyczy), 3.12.4 katalog części zamiennych lub dostęp przez okres gwarancji do wersji elektronicznej takiego katalogu, 3.12.5 ważna karta gwarancyjna i serwisowa, 3.12.6 instrukcja obsługi maszyny (w formie papierowej, wydrukowanej), 3.12.7 dokumenty niezbędne do rejestracji maszyny (o ile dotyczy), 3.12.8 dokumenty z badania technicznego przeprowadzonego przez UDT (o ile dotyczy). 4. Rozwiązania równoważne: 4.1 Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4.2 Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 4.3 Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4.4 Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ (Formularz Asortymentowy / Opis Przedmiotu Zamówienia). 4.5 W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w zakresie poszczególnych zadań w następujących wysokościach: 1) w Zadaniu Nr 1 - 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) 2) w Zadaniu Nr 2 - 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) 3) w Zadaniu Nr 3 - 1 000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 3.1 pieniądzu, 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 310). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, gwarancja lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 4.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wszystkich współwykonawców lub lidera konsorcjum, jeżeli jest upoważniony do wniesienia wadium w imieniu współwykonawców), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 4.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 4.3 kwotę gwarancji, 4.4 termin ważności gwarancji, obejmujący co najmniej okres związania ofertą, 4.5 zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach, gdy: 4.5.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4.5.2 Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (art. 46 ust. 5 ustawy Pzp). 5. Postanowienia pkt 4 stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 3.2 i 3.5. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 13 8200 0008 2001 0009 1079 0001 w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie. 7. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. Na poleceniu przelewu powinien być umieszczony tytuł: „Wadium do przetargu na dostawę sprzętu, znak sprawy 2/ZP/S/2020 Zadanie Nr <tu podać numer zadania>”. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (to jest przed datą i godziną wyznaczoną do składania ofert). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu zleconego przez Wykonawcę lub dokumentu poświadczającego dokonanie przelewu jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, 9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć w oddzielnej koszulce czy kopercie oryginał gwarancji lub poręczenia (nie zszywać z ofertą). 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w terminie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp). 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tzn. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócił wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 16.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 16.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp (wzór oświadczenia w Załączniku Nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach