7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 80-305 Gdańsk, ul. Polanki 117
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 5526407
- Data zamieszczenia: 2011-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ
ul. Polanki 117 117
80-305 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 5526407
REGON: 19059495700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.7szmw.nazwa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU W 5 ZADANIACH (12/2011) Zadanie 1 Aparat ultrasonograficzny Zadanie 2 Fotele do wlewów leczniczych - 2 szt. Zadanie 3 Łóżko intensywnego nadzoru - 10 szt. Zadanie 4 Łóżko ortopedyczne wielofunkcyjne - 1 szt. Zadanie 5 Łóżko szpitalne z regulowaną wysokością - 33 szt. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać następujące dokumenty: Wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i deklaracje zgodności CE i/lub certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 93 poz. 896. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć katalogi i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań oferowanych produktów zaznaczając na dokumencie nr poz. z załącznika nr 2. Zamawiający wymaga by oferowany sprzęt posiadał min. 24 miesięczny okres gwarancji dla wszystkich zadań. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny na następujących warunkach miejscem świadczenia usług serwisowych jest 7 SZPITAL MARYNARKI WOJENNEJ Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ w Gdańsku. Zamawiający wymaga zapewnienia autoryzowanego serwisu gwarancyjnego przez Producenta (załączyć kopię autoryzacji). Czas reakcji serwisowej do 48 godzin od otrzymania skutecznego powiadomienia od Zamawiającego. Pod pojęciem świadczenia gwarancyjnych usług serwisowych w 7 SZPITALU MARYNARKI WOJENNEJ Z PRZYCHODNIĄ nr 1534 SP ZOZ należy rozumieć (szczegóły w umowie), że w przypadku awarii sprzętu w okresie gwarancji Wykonawca, po otrzymaniu zgłoszenia o uszkodzeniu od Zamawiającego, w czasie podanym jako czas reakcji serwisowej rozpoczyna usuwanie usterki w miejscu użytkowania sprzętu. Jeśli usunięcie awarii nie jest możliwe w siedzibie Zamawiającego Wykonawca, wystawiwszy stosowny dokument, może zabrać sprzęt na własny koszt do swojej firmy i kontynuować jego naprawę w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych. Po usunięciu awarii Wykonawca dostarcza sprzęt do Zamawiającego, także na własny koszt. Pod pojęciem czasu reakcji serwisowej należy rozumieć, że jest to czas upływający od przyjęcia zgłoszenia o wystąpieniu awarii do momentu pojawienia się serwisanta przy uszkodzonym sprzęcie. (Wymagania serwisowe podano w tabelach odpowiednio do zadań) Koszty świadczenia serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny (części i elementy wymienne) dla zadania 1-5 na min. 7 lat. Usługi w ramach serwisu pogwarancyjnego świadczone są na koszt Zamawiającego. O miejscu świadczenia usług serwisowych pogwarancyjnych decyduje Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.7szmw.nazwa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/03/16/PN Dostawa aparatu USG z wyposażeniem dla SP ZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu
Dodano: 2016-07-25 - ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO
Dodano: 2016-01-12 - ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO
Dodano: 2015-10-12 - D10.251.60.D.2015 Dostawa KTG, USG, respiratorów, dezynfektorów oraz unitu stomatologicznego
Dodano: 2015-08-26 - ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DLA ODDZIAŁU POŁOŻNICZO-GINEKOLOGICZNEGO
Dodano: 2015-06-23 - Zakup i dostawa aparatu USG
Dodano: 2015-06-05 - ZP/5/2015 Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego ujętego w 4 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2015-01-19 - Dostawa specjalistycznego aparatu ultrasonograficznego na potrzeby Kaszubskiego Centrum Medycznego w Sierakowicach
Dodano: 2014-11-12 - dostawa sprzętu medycznego: ultrasonograf na Oddział Udarowy, ultrasonograf na Oddział Ginekologiczno-Położniczy, głowica sektorowa przezprzełykowa S7-3t
Dodano: 2013-10-30 - DOSTAWA ULTRASONOGRAFÓW CYFROWYCH (2 SZT.)
Dodano: 2013-10-23