Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 38-430 Miejsce Piastowe, ul. Dworska 14
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-13 4353017 , fax. 0-13 4353017
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Dworska 14 14
38-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie
tel. 0-13 4353017, fax. 0-13 4353017
REGON: 37044238100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Zakładu Rehabilitacji w Miejscu Piastowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: ?posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, ?posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, ?znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ?nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów, o których mowa w pkt. 6 na zasadzie spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). b)Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. c)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. d)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy i cenowy stanowiący załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. e)Parafowany wzór umowy - załącznik nr 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejscepiastowe.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednego kompletu zestawu artroskopowego z wyposażeniem dodatkowym dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgii i Ortopedii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2016-07-27 - Zakup ratalny dwóch zestawów do polisomnografii dla Pracowni Zaburzeń Oddychania Podkarpackiego Centrum Chorób Płuc w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa konsoli lekarskiej do tomografu komputerowego wielorzędowego TSX-303A (Aquilion Prime) dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Obrazowej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu i narzędzi medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawy wyrobów medycznych dla Pododdziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii dla Dzieci i Noworodków oraz Kliniki Intensywnej Terapii i Anestezjologii z Ośrodkiem Ostrych Zatruć
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa rejestratorów holterowskich wraz z oprogramowaniem.
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa źródła promieniowania wraz z usługą serwisową aparatu HDR
Dodano: 2016-06-23 - Cykliczne dostawy sond do ultrasonografii wewnątrzwieńcowej (IVUS) oraz prowadników do pomiaru gradientu przezzwężeniowego (FFR) wraz z dzierżawą odpowiednich konsol dla Pracowni Hemodynamiki Oddziału Kardiologii Inwazyjnej i Angiologii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 1 roku, licząc od daty podpisania umowy
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa respiratora i aparatu USG
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa Szczepionek
Dodano: 2016-06-09