Przetargi.pl
Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu pn.: „Zajęcia z TIK-u źródłem dobrych wyników”

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu pn.: „Zajęcia z TIK-u źródłem dobrych wyników”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do 12 szkół podstawowych Miasta Inowrocławia sprzętu, pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego RPKP.10.02.02 -04-0021/18 pn. „Zajęcia z TIK-u źródłem dobrych wyników”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi sprzedaż i dostawa: 1) sprzętu i pomocy dydaktycznych (część 1), w tym: 12 tablic interaktywnych z projektorem, 3 drukarek 3D, 12 urządzeń wielofunkcyjnych, 12 tabletów kompatybilnych z robotem, 12 robotów z akcesoriami, 12 zestawów konstrukcyjnych do budowy robotów, 12 laptopów wraz z oprogramowaniem, 12 rzutników, 12 przenośnych wizualizerów wraz z osprzętem, podświetl arką i przystawką do mikroskopu, maszyny do języka Braila, pendrive, oprogramowania; 2) materiałów biurowych (część 2) – w tym papier ksero, papier dyplomowy, zestawy: długopis, notatnik, teczka. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia jest określony w załączniku nr 1a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (składa się w terminie do 3 dni od dnia złożenia oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach