Polski Związek Żeglarski ogłasza przetarg
- Adres: 00-791 Warszawa, ul. Chocimska 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 8480482, 602106888 , fax. 0-22 8480483
- Data zamieszczenia: 2009-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polski Związek Żeglarski
ul. Chocimska 14 14
00-791 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 8480482, 602106888, fax. 0-22 8480483
REGON: 00701497900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Polski Związek Sportowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu pływającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzętu regatowego olimpijskiej klasy windsurfingowej Neil Pryde RSX spełniającego wymagania przepisów pomiarowych klasy RSX wg poniższej specyfikacji: 1. Kadłub deski windsurfingowej klasy RSX z pokrowcem z mieczem z plakietką ISAF oraz nadanym numerem seryjnym producenta 12 szt. 2. Żagiel 8,5 klasy RSX 14 szt. 3. Żagiel 9,5 klasy RSX 9 szt. 4. Bom klasy RSX 13 szt. 5. Maszt 520 klasy RSX 9 szt. 6. Maszt 490 klasy RSX 11szt. 7. Statecznik 60 klasy RSX 7 szt. 8. Statecznik 66 klasy RSX 5 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 370000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający niżej wskazane warunki. a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w rozumieniu odpowiednich przepisów. b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Niespełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w punkcie 1 ppkt a - e skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, że dostawy te zostały wykonywane należycie.( minimum 2 referencje) 3. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy w postaci wypełnionego załącznika Nr 2 specyfikacji. W razie działania wykonawcy przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. Dokumenty, wymienione w niniejszym rozdziale należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu lub wyciągu. Dopuszcza się składanie ww. dokumentów w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego poprzez umieszczenie na dokumencie imiennej pieczątki wraz podpisem i dopiskiem (za zgodność z oryginałem). Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania Dokumenty, o których mowa w rozdz .IV są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pya.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 10 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa zestawów zabawek edukacyjnych, przyborów szkolnych oraz książek dla dzieci w wieku przedszkolnym
Dodano: 2016-05-09 - Poprawa warunków funkcjonowania istniejących oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych z terenu gminy Mochowo
Dodano: 2014-05-19 - Dostawę zabawek, pomocy dydaktycznych, akcesoriów do pracy z dziećmi i drobnego wyposażenia do sal dziecięcych w Żłobku Miejskim nr 2 w Płocku, realizowana w ramach zadania pn. Wyposażenie nowopowstającego żłobka na osiedlu Podolszyce Północ w Płocku.
Dodano: 2013-12-13 - Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, akcesoriów do pracy z dziećmi i drobnego wyposażenia do sal dziecięcych w Żłobku Miejskim nr 2 w Płocku, realizowana w ramach zadania pn. Wyposażenie nowopowstającego żłobka na osiedlu Podolszyce Północ w Płocku.
Dodano: 2013-12-02 - Dostawę pomocy dydaktycznych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 biorącego udział w projekcie Wspomaganie rozwoju uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych poprzez indywidualizację procesu ich nauczania
Dodano: 2013-11-27 - Dostawę pomocy dydaktycznych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 biorącego udział w projekcie Wspomaganie rozwoju uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych poprzez indywidualizację procesu ich nauczania
Dodano: 2013-11-19 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 biorącego udział w projekcie Wspomaganie rozwoju uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych poprzez indywidualizację procesu ich nauczania
Dodano: 2013-11-12 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 6 z oddziałami integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego biorącej udział w projekcie Wspomaganie rozwoju uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych poprzez indywidualizację procesu ich nauczania
Dodano: 2013-10-28 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych w 2013r.
Dodano: 2013-10-09 - Dostawa instrumentu muzycznego-fagotu dla Płockiej Orkiestry Symfonicznej im. Witolda Lutosławskiego, 09-400 Płock ul. Bielska 9/11
Dodano: 2013-09-26