Przetargi.pl
Dostawa sprzętu pływającego

Polski Związek Żeglarski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-791 Warszawa, ul. Chocimska 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 8480482, 602106888 , fax. 0-22 8480483
  • Data zamieszczenia: 2009-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polski Związek Żeglarski
    ul. Chocimska 14 14
    00-791 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 8480482, 602106888, fax. 0-22 8480483
    REGON: 00701497900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Polski Związek Sportowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu pływającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzęt regatowy olimpijskiej klasy LASER STANDARD (LAS) oraz LASER RADIAL (LAR) spełniających wymagania przepisów pomiarowych klasy LASER wg poniższej specyfikacji 1.Okuty kadłub klasy Laser z plakietką ISAF oraz nadanym numerem seryjnym producenta 6 szt. 2.Ster klasy Laser 6 szt. 3.Miecz klasy Laser 6 szt. 4.Kolumna masztu klasy LAR 7 szt. 5.Kolumna masztu klasy LAS 7 szt. 6.Końcówka masztu klasy Laser 14 szt. 7.Żagiel klasy LAS 11 szt. 8.Żagiel klasy LAR 9 szt. 9.Bom klasy Laser 6 szt. 10.Regulacje lików klasy Laser 6 szt. 11.Zestaw obciągacza bomu klasy Laser 6 szt. 12.Wózek do slipowania, łodzi klasy Laser 6 szt. 13.Pokrowiec górny klasy Laser 6 szt. 14.Pokrowiec dolny klasy Laser 6 szt. 15.Pokrowiec ster, miecz klasy Laser 6 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 370000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający niżej wskazane warunki. a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w rozumieniu odpowiednich przepisów. b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Niespełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w punkcie 1 ppkt a - e skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert 2.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, że dostawy te zostały wykonywane należycie.( minimum 2 referencje) 3.Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy w postaci wypełnionego załącznika Nr specyfikacji. W razie działania wykonawcy przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. Dokumenty, wymienione w niniejszym rozdziale należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu lub wyciągu. Dopuszcza się składanie ww. dokumentów w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego poprzez umieszczenie na dokumencie imiennej pieczątki wraz podpisem i dopiskiem (za zgodność z oryginałem). Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania Dokumenty, o których mowa w rozdz .IV są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pya.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 10 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach