Przetargi.pl
Dostawa sprzętu oraz e-usług na potrzeby projektu pn.: „Nowe e-usługi szansą rozwoju WZOZ z siedzibą w Częstochowie” w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 w ramach trzech części.

Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, Jana III Sobieskiego 7A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą
    Jana III Sobieskiego 7A
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    REGON: 151536730
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.matkadziecko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu oraz e-usług na potrzeby projektu pn.: „Nowe e-usługi szansą rozwoju WZOZ z siedzibą w Częstochowie” w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 w ramach trzech części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1: Stacja robocza z monitorem oraz infrastruktura sieciowa:1. Stacja robocza z monitorem 10 szt.2. Sieciowa pamięć masowa NAS 1 szt.3. Modernizacja komputerów i serwerów o nowoczesne dyski twarde - Dysk SSD 500GB 50 szt.4. Modernizacja komputerów i serwerów o nowoczesne dyski twarde - SAS 10K 1,2 TB 5 szt.5. Urządzenia UPS 2 szt.6. Przełącznik 48 portów 1 szt.7. Systemy ochrony w punkcie styku typu UTM 1 szt. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.Część nr 2: Modernizacja strony www:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dostosowaniu strony internetowej oraz opublikowanych naniej treści wraz z załącznikami tak, aby spełnione zostały wszystkie warunki wynikającymi w szczególności z:• Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696 zezm.),• Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych(Dz.U. 2019 poz. 848 ze zm.),• Normy EN 301 549 v.3.2.1 ,• Europejskiego standardu przygotowania tekstu łatwego do czytania i zrozumienia .Strona internetowa Zamawiającego musi być zgodna z wymaganiami WCAG 2.1 (z uwzględnieniem poziomu AA) orazzawierać wszystkie informacje kluczowe dla pacjentów ze szczególnymi potrzebami, w tym co najmniej o rodzaju i zakresieudzielanych świadczeń zdrowotnych oraz procedurach dedykowanych osobom ze szczególnymi potrzebami. Informacjepowinny być podane w postaci elektronicznego pliku zawierającego tekst odczytywalny maszynowo, nagrania treści wpolskim języku migowym oraz informacji w tekście łatwym do czytania i zrozumienia (Easy to Read). Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.Część nr 3: Kopia w Chmurze.W zakresie części 3 przedmiot zamówienia obejmuje usługę kopii w chmurze, który zabezpiecza przed niekontrolowanąutratą danych nawet w tak ekstremalnych sytuacjach jak pożar, powódź, kradzież czy całkowite zniszczenie serwera.Wymagania Zamawiajacego dotyczące usługi m.in.:• Obszar vdysku: min 100GB,• Ilość pamięci vram: min 8GB,• Minimum 2rdzenie wirtualnego procesora,• System operacyjny: serwerowy Windows lub równoważny (opis równoważności podano w pkt. równoważność),• Minimum 1 sztuka adresu ip v4,• Szybkość łącza minimum 100Mbps,• Brak ograniczenia transferu dla łącza,• Zabezpieczenie łącza: VPN site-to-site,• Dostępność usługi: poziom rocznej dostępności do usługi minimum 99,5%• Wsparcie techniczne minimum w trybie 8x5.Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4) Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie min. 1 usługę polegającą na wykonaniu strony internetowej spełniającej standard co najmniej WCAG 2.1 o wartości min. 10 000,00 zł brutto – dotyczy tylko części 2.W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.b) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał/wykonuje należycie co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu kopii zapasowej o wartości min. 15 000,00 zł brutto każda – dotyczy tylko części 3.W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach